רגע לפני עליית העונה החדשה של ״רוקדים עם כוכבים״ שתעלה הערב (רביעי) בקשת 12, תפסנו את המנטליסט ומנחה הטלוויזיה חזי דין לראיון מיוחד ל-TMI. דין צוות יחד עם ענבר לובלסקי, רקדנית מקצועית חדשה בתוכנית, וחשף את המריבות ביניהם בזמן החזרות, את ההנאה מהריקוד ואת הפער להשתתף בתכנית לאחר אבדה אישית שספגה משפחתו לאחר השבעה באוקטובר. ״תשמעי אני לא יודע לרקוד. אני יודע איך זה צריך להראות, והתפקיד של ענבר זה להפוך את זה למוחשי על הבמה. אנחנו עובדים קשה וממש חיים את זה״. צפו:

חזי דין בראיון (צילום :מערכת TMI)
כמה ענבר קשוחה באימונים?
״בואי נגיד שכל יומיים שלושה, יש לי ולענבר איזה טיפול זוגי בהודעות בוואטספ. כל פעם אני מתנצל או שהיא מתנצלת. אז בכל יום של תחילת חזרה אנחנו מתחילים מחדש ומתחבקים. תשמעו זו זוגיות לכל דבר, ואני יכול להיות אבא של ענבר בגיל. זה להיות ביחד, לדעת לבחור את המריבות שלך, לדעת לבחור את המילים שלך. את יודעת מה ענבר? רק זה שאני ואת נצא חברים מהתכנית הזאת, אוהבים וחברים, זה יכול להיות אחד ההישגים שלנו״.
 
אם תודחו ראשונים?
"אנחנו נתבאס לא בגלל התחרות. סם האושר הזה שנקרא ריקוד, זה אחד הדברים הכי מדהימים שקרו לי בחיים״. 
 
מה אתם מרגישים בנוגע להשתתפות בתכנית בזמן המציאות הנוכחית? 
״נשמה את מדברת עם משהו שהפך להיות משפחה שכולה בשבעה באוקטובר. אני חייב את הדבר הזה. זה חובה על כולנו לקבל שעה – שעתיים ביום של אסקפיזם ושל לברוח מהמציאות כדי שנוכל להמשיך לזכור, להמשיך להיות באבל ולהילחם על העקרונות שלנו. במטרה להביא את המדינה הזו למצב טוב יותר. אי אפשר 24/7... אנחנו בני אדם״. 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום: רותם לבל)
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום: רותם לבל)