נועה קירלתשיק בימים הקרובים מארז לסמארטפון חדש של samsumg בעיצובה עם חותמת אישית שלה, ולכבוד ההשקה שלו, התייצבה מול המצלמות ודיברה על הקריירה בחו"ל ואיפה היא עומדת כרגע, מה מתוכנן הלאה, התגובות הרעות שקיבלה מחברים לתעשייה העולמית בעקבות המצב וגם, מגיבה על הביקורות להתנהלות שלה ברשתות החברתיות לאחרונה. צפו:

נועה קירל על הקריירה הבינלאומית בתקופה הנוכחית (צילום :יח"צ)

מה אנחנו עושים פה היום?
"אני משיקה ביחד עם סמסונג את המארז החדש שלי שזה מאוד מרגש, שיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ, אז כיף להיות חלק. המשפחה שלי פה, החברים שלי פה, יש אוכל שזה חשוב, אני תמיד חייבת שיהיה אוכל. אז כיף".

היו ביקורות לאחרונה על סרטונים שלך בטיקטוק, מה יש לך להגיד על זה?
"אני לא יודעת להתמודד עם ביקורת, זה משהו שלעולם לא התמודדתי איתו (צוחקת). את יודעת, אני במקצוע הזה מגיל 13. אני יודעת מה זה ביקורת, זה טוב שיש ביקורת, זה טוב שזה מעורר עניין. אני לא רוצה להיות במקום בו אני לא מעוררת עניין. זה מצחיק כי זה מעורר ביקורת אבל אם מסתכלים על הטיקטוק שלי, סרטונים מתפוצצים וזה מדהים. זה שאנשים מדברים זה רק עוזר לזה, זאת המטרה שלי בסופו של דבר".

נועה קירל לסמסונג (צילום: ערן לוי)
נועה קירל לסמסונג (צילום: ערן לוי)

עצרת קצת את ההתנעה בקריירה הבינלאומית. מה קורה עם זה?
"זה שאתם לא יודעים לא אומר שעצרנו. יש הרבה דברים מתחת לפני השטח, בואי נקרא לזה השקט של לפני הסערה. צריך לסדר, להכין, כדי שזה יבוא בבום. אני לא עוצרת אף פעם. תמיד יש דברים בקנה ותמיד עובדים על דברים, אף פעם לא שקט. אני לא בחורה שקטה, לא יודעת לנוח, אין את זה אצלי בסיסטם. אני מכינה האמת משהו מטורף לחו"ל, וגם לארץ. תמיד".

קיבלת תגובות לא טובות מחברים לתעשייה בעולם בעקבות המצב?
"כן, החבר'ה החמודים מהאירוויזיון, שהחליטו פתאום שזה לא מגניב להצטלם עם ישראלים. זה מאוד ביאס אותי, בגלל זה גם הגבתי על זה. ואני רואה את זה הרבה, מאנשים שאני מכירה, משפיענים בתעשייה, לאו דווקא מפורסמים, שאמרו בהתחלה דברים טובים על ישראל ועכשיו פתאום הם משנים את הפרצוף שלהם, וזה מבאס אותי ברמות. אבל אנחנו נמשיך בשלנו לעשות מה שאפשר.

נועה קירל לסמסונג (צילום: ערן לוי)
נועה קירל לסמסונג (צילום: ערן לוי)