היום (ראשון), נודע כי אייל גולן ודניאל גרינברג החליטו להיפרד באופן סופי, לאחר שמועות על משבר חריף ביחסים וריב פומבי שחוו השניים באירוע גדול. כעת, גרינברג פונה לאינסטגרם ומאשרת את הפרידה כשהיא מתייפחת מדמעות מול מאות אלפי עוקביה. להתעלם מכן זה משהו שאני לא יכולה לעשות. חשוב לי להגיד לכן תודה שאתן הדבר הכי מדהים עלי האדמות, ההודעות שלכן והחום זה משהו שהוא לא נורמלי", פתחה הכוכבת את דבריה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מיד לאחר מכן המשיכה ואישרה את הפרידה: "אז כן בתקופה האחרונה היו המון שמועות והרבה כתבות ודברים ככה שאני אישית נטרלתי והורדתי כדי באמת לגרום לעצמי לאיזשהו שקט, להתעסק בדבר הזה כמו שאני רוצה. אז כן, אייל ואני החלטנו להפריד כוחות, זה לא דבר פשוט, זה לא דבר קל, במיוחד שיש ילדים בתמונה". בהמשך, אמרה גרינברג כי הסיבה לפרידה היא כי השניים לא היו במקום מאושר: "בעצם הסיבה העיקרית שהחלטנו לעשות את הקאט הזה, זה בגלל שיש לנו שני ילדים שצריכים הורים שמחים ומאושרים שטוב להם. הורים שבאמת יהיה להם את כל האנרגיות ואת כל הכלים לתת להם חום ואהבה ושמחה ואת כל מה שצריך. בן אדם שלא טוב לו במקום שהוא נמצא בו, הוא לא יכול להיות טוב לסביבה".

דניאל גרינברג (צילום :אינסטגרם)

בשלב הזה, החלה גרינברג לבכות מול המצלמות ולא ניסתה להסתיר את הכאב: "וכן, אני דומעת כי זה לא דבר פשוט ולא דבר קל , אבל ממש חשוב לי שתדעו שזאת החלטה משותפת של שנינו מתוך הבנה שמגיע לשנינו משהו אחר לנפש שלנו. יואו נראה לי בחיים לא קרה דבר כזה שבכיתי והתפרקתי בסטורי, אבל אני חושבת שגם לצייר כוח שלא קיים זה לא פייר, כי איפשהו בפלטפורמה הזאת אתן שואבות ממני המון כוחות ואני שואבת מכן, אז אני לא רוצה לצייר לכן שהכל בסדר כי זה לא".

לסיכום, אמרה הכוכבת כי מדובר בהחלטה סופית: "אבל ההחלטה היא פשוט חד משמעית וזהו, הנה פעם ראשונה אתן רואות אותו בוכה בסטורי. אבל זה מרגיש לי המקום הכי בטוח לדבר אתכן על הדברים וזהו. אני אוהבת אתכן המון וגם חשוב לי שתדעו שאני גם מאוד אוהבת את אייל וכל החיים אדאג לו ואשמור עליו והוא יהיה החבר הכי טוב שלי לכל החיים, ואנחנו נגדל את הילדים שלנו בצורה הכי טובה שיש וזהו, אני אוהבת אתכן מלא ושיהיה לנו רק טוב".

דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)
דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)