אור בן דוד, הדרבוקיסט של איתי לוי, נכנס הערב (ראשון) לבית "האח הגדול" ויהפוך לאדם מסוקר מאוד בחודשים הקרובים במידה וישרוד את כל התקופה בבית המפורסם. רגע לפני שנכנס לריאליטי, TMI תפסו את בן דוד לשיחה במלון בנווה אילן ושמעו ממנו על הילד בן ה-6 שהשאיר בבית, על ההופעות בקיסריה עם לוי, על דעותיו הפוליטיות והאם הן יכולות להוביל לפיצוץ בבית ועל הקשר המפתיע עם נסרין קדרי שכמעט הפכה לבת משפחה. צפו: 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אור בן דוד בראיון לפני הכניסה ל"אח הגדול" (צילום :רשת 13)

ספר לנו מי אתה.
"אני אור בן דוד, בן 29 מראשון לציון, גרוש + 1".

למה אתה נכנס ל"אח הגדול"?
"אני חושב שאני  מתקרב לגיל 30 ובחיים לא עשיתי משהו בשביל עצמי. לפני שמתחיל לי חרדות גיל 30, הגיע הזמן שאעשה משהו בשביל עצמי".

יש לך גם ילד קטן בבית בן 6. הסברת לו שאתה נכנס לבית?
"בהתחלה אמרתי לו שאני צריך לטוס לארצות הברית, אבל אחר כך התחילו השמועות והשם שלי התחיל לדלוף, אז יום לפני שהגעתי למלון סיפרתי לו".

ואיך הוא הגיב?
"האמת שהוא לא הבין בהתחלה מה זה ואז הסברנו לו שאני הולך להיות בטלוויזיה, והוא התלהב ואמר שהוא רוצה לבוא גם. אבל אתה יודע, לך תסביר לו".

איך יהיה המרחק ממנו?
"אני יכול להגיד לך שזה הדבר שיהיה לי איתו הכי קשה בעולם. מעכשיו זה הכי קשה. אני בקשר יום יומי עם הילד שלי, אני רגיל לראות אותו כל יום, אני אבא פעיל, מעבר לזוג גרוש רגיל שהאבא בא לראות את הילד פעמיים בשבוע. אני רואה את הילד שלי כל יום. אבל כל זה בשורה התחתונה למען מטרה טובה".

היו מקרים בעבר שדיירים באח בחרו לצאת מהבית בגלל געגועים לילדים, זה יכול לקרות אצלך?
"אני מקווה שזה לא יקרה, אבל לא אצא בהצהרות. לא רוצה להגיד שאעשה משהו שבסוף לא אעשה. אני מקווה מאוד ומאחל לעצמי לשרוד ולהחזיק עד הסוף".

אור בן דוד בכניסה לבית ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)
אור בן דוד בכניסה לבית ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)

טוב, אתה הדרבוקיסט של איתי לוי, קיבלת את ברכתו?
"כן, היה לנו ביום חמישי הופעה בקיסריה. מה שנקרא פתחנו את סיבוב הופעות הקיץ והספקתי להיות רק בהופעה אחת כי אני "טס לחו"ל". אחר כך נכנסנו כל הצוות והם איחלו לי בהצלחה עם חיבוקים והכל".

מי ידרבק עכשיו?
"יש לי מישהו שמחליף אותי עכשיו עד הודעה חדשה, אתה יודע לכל אחד יש תחליף".

איתי התבאס?
"לא, האמת שאיתי בין הראשונים שסיפרתי לו כי בשורה התחתונה הוא הבוס שלי בעבודה. הוא קיבל את זה בטוב ואיחל בהצלחה ופרגן ואמר שיתמוך ויעשה כל מה שצריך".

איתי לוי, הוא לא המפורסם היחיד בקרבתו של המתמודד החדש ב"אח הגדול". אור, הוא אחיו של אושר בן דוד, האקס המיתולוגי של נסרין קדרי. השניים ניהלו מערכת יחסים סוערת שעלתה רבות לכותרות ונפרדו באופן סופי בחודש נובמבר 2020.

נסרין גם שלחה את ברכתה? 
"האמת שהיא לא שלחה את ברכתה, אבל אתה יודע אולי היא תשלח בהמשך אין לדעת".

אתם בקשר?
"לא אנחנו לא בקשר, לא כי חס וחלילה ממקום רע. היא היתה הבת זוג של אחי, היום היא אישה נשואה, אחי גבר נשוי, כל אחד בחיים שלו. ברגע שהם נפרדו, נותק הקשר. אבל אתה יודע, מדי פעם יוצא לנו להתראות "שלום שלום, מה נשמע", לא מעבר. אין מלחמות אם זאת השאלה". 

טוב בוא נדבר על זה, אתה נכנס גרוש לבית, אתה יכול גם לצאת עם זוגיות מהבית.
"אני אגיד לך את האמת, אני פחות מכוון לשם, אבל עוד הפעם, כמו שאמרתי לך מקודם – אני לא רוצה לצאת בהצהרות ושאחר כך ייקחו קטעים שלי מראיונות ויגידו 'הוא אמר ככה והוא אמר ככה', אז אני פחות יוצא בהצהרות, אבל אני הולך אל הלא נודע ומה שיהיה יהיה".

ואם תבוא מישהי שתכבוש את ליבך ולא תוכל לעמוד בפניה גם עם המצלמות?
"האמת שקשה מאוד לכבוש את ליבי".

מה צריך לעשות כדי לכבוש אותו?
"זה צריך להיות טאק כזה, קסם כזה מיוחד. לאו דווקא חיצוניות או משהו כזה. צריך שיהיה לי את הקליק הזה. עזוב את זה שאני כרגע במקום שאני לא יודע עד כמה הלב שלי פנוי, אבל בוא נראה. ימים יגידו".

אתה נכנס לבית בתקופה הפוליטית הכי גרועה במדינה. מה יקרה אם תיתקל באנשים עם דעות שונות משלך?
"בהצלחה, מה אני אגיד לך. אתה יודע שאנחנו נמצאים בתקופה הכי קשה והכי מורכבת. בוא נאמר שאני לא יאהב לשמוע אנשים אחרים שידברו. אני בן אדם שרוצה סך הכל שיהיה טוב לעם שלי ולמדינה שלי, כל השאר לא מעניין אותי. אין לי את הדעות האלה או האלה. אני רוצה שיהיה טוב לעם ולמדינה שלי. אם יש מישהו שהוא נגד, בהצלחה לו".

זה יכול להוביל לפיצוץ כלשהו? להוציא ממך דברים?
"חד משמעית יכול להוביל לפיצוץ. לגבי דברים, לא יודע, נחכה ונראה". 

מי סוג האנשים שלא תוכל להסתדר איתם בבית?
"אני חושב שענית לעצמך עם השאלה הקודמת".

אז איפה אתה במפה הפוליטית?
"בדעה הפוליטית אני ימני. אמרתי לך, אני לא רוצה להתפתות, אני מאחל שלעם ולמדינה שלי יהיה הכי טוב בעולם. לא אכפת לי זה או זה".

מה הקהל בבית צריך לדעת עליך לסיום?
"אני חושב שאין משהו שהם כבר לא יודעים, אבל את כל השאר ניתן להם להבין לבד". 

אור בן דוד בכניסה לבית ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)
אור בן דוד בכניסה לבית ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)