רגע לפני שהיו אמורים לעבור לקורת גג משותפת בכפר הנגיד, יחד עם שני ילדיהם, הזמר אייל גולן ודניאל גרינברג פירקו את החבילה. גרינברג אף אישרה את הפרידה ושיתפה בדמעות על הקושי הגדול שהיא חווה. בעוד הזמר משדר עסקים כרגיל, ל-TMI נודע לראשונה כי הזמר חווה פרידה נוספת.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דניאל גרינברג  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

חברו הטוב ביותר, כפיר אגסי, המשמש בשנים האחרונות בתור הכפיל של הזמר ומצליח לתעתע בגופי התקשורת והמעריצים, ואף צמוד אליו 24/7 בהופעות, בילויים וחופשות, נפרד מגולן. היחסים בין הזמר ומי שנחשב לכפיל שלו, עלו על שרטון ולפי מקורות יודעי דבר, הנתק קרה כבר לפני המון זמן, כשגרינברג וגולן עשו קאמבק מפתיע לפני כמעט שנה. עוד מלחששים המקורבים, שהנתק בין השניים הגיע בעקבו וטו שהטילה גרינברג על החברות עם אגסי ועל אורח החיים שלו כרווק שגורר אחריו את גולן, דבר שלא מצא חן בעיניה כלל.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kfir Agassi‎‏ (@‏‎kfiragasi7‎‏)‎‏

מי שעוקב מקרוב אחר הזמר, הבחין שהוא כבר אינו מסתובב בחודשים האחרונים עם מי שהיה חברו הטוב ביותר ואיש סודו בשנים האחרונות. חשוב לציין שהחברות של גולן ואגסי הולכת שנים אחורה ואגסי אף ליווה את הזמר בתקופה של פרשת "משחקי חברה" שהותירה כתם ענק על הקריירה שלו. מבדיקה ברשתות החברתיות הזמר אף הסיר עוקב לאגסי. כל זה מגיע באחד השבועות הסוערים של גולן בתקופה האחרונה, כשבנוסף לפרידה המתוקשרת, נקלע לסערה כשגרושתו העלתה סרטון בו אמרה שקנתה מכנס גדול יותר מהמידה שלה, כדי שהוא לא יגזור לה אותו.

כפיר אגסי סרב להגיב על הידיעה. 

כפיר אגסי, אייל גולן (צילום: אלוני מור)
כפיר אגסי, אייל גולן (צילום: אלוני מור)