בחודש אפריל האחרון, התבשרנו כי איציק זוהר וזוגתו מיטל אדרי נפרדו במפתיע, אחרי שבילו ימים ספורים לפני ביום הולדת והפגינו זוגיות דביקה. היה ברור שקרה משהו דרמטי בין הזוג שלא חזר לזרועות האחד של השנייה עד לרגע זה, כשהשניים ניתקו מגע והסירו כל תיעוד משותף מהרשתות החברתיות.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

איציק זוהר, מיטל אדרי (צילום: ניר פקין)
איציק זוהר, מיטל אדרי (צילום: ניר פקין)

כעת, מתבררת הסיבה לפרידה והיא כואבת ואלימה וכוללת כתב אישום שהוגש נגד הכדורגלן בדימוס בבית המשפט ברמלה, בגין תקיפה ואיומים של זוגתו. בתלונה שהגישה אדרי, נכתב כי זוהר תקף אותה לכאורה בבניין המגורים שלהם בבאר יעקב, לאחר שהם חזרו ממסיבה כשהוא היה מבושם ובין השניים התגלע ויכוח. על פי כתב האישום, זוהר יצא מהבניין לעבר אדרי שעמדה בחוץ וכיוון את אגרוף ידו הימנית לכיוונה. כמו כן, דחף אותה לעבר חלון הזכוכית של הבניין.

מיטל אדרי (צילום: פול סגל)
מיטל אדרי (צילום: פול סגל)

עוד נטען כי זוהר אחז בשערה בחוזקה והכניס אותה ללובי הבניין. הצדדים המשיכו לנהל ויכוח סוער כשבסופו דחף זוהר את אדרי לכיוון קיר הלובי על פי הטענות בכתב האישום. ״במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין וכן איים עליה בהתנהגותו שלא כדין על מנת להפחידה או להקניטה״, קבע כתב האישום המיוחס לזוהר. זה לא פרשת האלימות הראשונה המיוחסת לכדורגלן, שרק לפני מספר חודשים הופץ סרטון שלו מכה בחור אלמוני בבר כשלטענתו הטריד את זוגתו. 

עו"ד אביחי חג'בי שמייצג את איציק זוהר, מסר בתגובה: "טענות מרשי יובאו בפירוט, כמקובל בבית המשפט. ואולם אבהיר כי כתב האישום אינו משקף את המציאות ובת הזוג לא מסרה מעולם כי מרשי פגע או ניסה לפגוע בה".

איציק זוהר, מיטל אדרי (צילום: ניר פקין)
איציק זוהר, מיטל אדרי (צילום: ניר פקין)