רגע אחרי הפרסומים על איציק זוהר, לאורה ולנטינו האקסית והמאורסת בדימוס שניהלה זוגיות יציבה עם הכדורגלן חמש שנים, שיתפה סטורי עוקצני לאקס ואמרה ״קארמה איז א ביצ״. בעקבות הסטורי ששיתפה, קיבלה ולנטינו פניות רבות מגופי התקשורת השונים שהתעניינו לדעת האם גם היא חוותה אלימות כשהייתה בזוגיות עם איציק זוהר.

איציק זוהר (צילום: אור גפן)
איציק זוהר (צילום: אור גפן)

ל-TMI מעריב מסרה ולנטינו: ״כל מה שאני יכולה להגיד שכל ההאשמות נגדו 99% נכונות. מעבר לזה, יש לו ילדים ואני לא רוצה לפגוע בה״. כמו כן שיתפה את העוקבים עם הדברים הבאים: ״אני לא רוצה שהוא יתקשר אליי אישית או יבוא לפה לעשות לי בלאגן, אני לא הולכת להגיד לכם מה הוא עשה לי ומה לא, הוא עשה לי המון דברים ואף פעם לא דיברתי על זה, לא דיברתי על זה כי אני מתביישת ואני בחיים לא הולכת להגיד את הדברים האלה לאף אחד ולא לכתבה כי יש לו משפחה וילדים, אבל מספיק שהוא עשה את זה למיטל (אדרי), חשבתי שהיא חכמה ממני, ועוזבת אותו".

לאורה ולנטינו מגיבה על האשמות נגד איציק זוהר (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

עוד שיתפה לאורה שהיא שלחה לאדרי הודעה: "אני גם שלחתי לה הודעה מה לעשות. אני ממש לא מחפשת תשומת לב, תאמינו לי שאני מתביישת מזה, כי אני כל השנים האלה לא אמרתי כלום ולא עשיתי כלום, ובבקשה לעזוב אותי בשקט אני לא רוצה להיות חלק מהעוגה הזו. אני לא עזבתי את ישראל בשביל זה".

לאורה ולנטינו מגיבה על התקיפה של איציק זוהר את בת הזוג (צילום :צילום מסך אינסטגרם)