פאולה רוזנברג אומנם מככבת ברשתות עם ביקורת נוקבת נגד הממשלה, אבל היא נעלמה מהמסך יחד עם בעלה ליאון רוזנברג. מאז השבעה באוקטובר תכנית הבוקר שלהם ירדה מהאוויר, מה שגרם לזוג לארוז פקלאות ולעבור יחד עם ילדיהם לקפריסין למצוא הזדמנויות עסקיות חדשות, בעיקר בשוק הנדל"ן הקפריסאי.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

פאולה וליאון רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת 12)
פאולה וליאון רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת 12)

השניים רכשו דירה בקפריסין וכעת משתף רוזנברג על החיים החדשים: "החיים החדשים שלי, הגיע הזמן לשתף, נתחיל בוידוי כואב - החיים נתנו לי כאפה מצלצלת וחזקה. אני כמובן לא היחיד, החיים של כולנו מטולטלים בעוצמה מאז ה-7 באוקטובר, ויש כאלה שהחיים שלהם רוסקו לרסיסים".

עוד כתב רוזנברג על האובדן: "אנחנו איבדנו חבר טוב, דור חנן שפיר ז"ל, העורך של הפודקאסט שלנו "יחסינו לאן", שנרצח יחד עם ארוסתו המהממת סביון קיפר ז״ל. חוץ מזה הבנות שלנו, שניסינו בכל כוחנו לשמור בבועה במשך שנים, הכירו  דרך "הנוער העובד" חבר'ה בני גילן מבארי ומכפר עזה, ובשבת השחורה קיבלו עדכונים בזמן אמת בוואטספ על הזוועות שחוו החברים שלהן" כתב ושיתף על התוכנית שירדה מהאוויר ולא חזרה".

כוכב הטלוויזיה סיפר על העבודה: "גם מטה לחמי נשבר: התוכנית האהובה שלנו ("פאולה וליאון") יצאה לפגרה עד להודעה חדשה (ההודעה החדשה עדיין לא הגיעה), כל ההרצאות, ההופעות, הכנסים שהייתי אמור להנחות - הכל בוטל בבת אחת. בבום שהשאיר אותי חסר נשימה ומודאג".

"אני לא כותב את הפוסט הזה כדי להתבכיין. אני דווקא רוצה להעביר מסר חשוב: שכל כאפה מצלצלת היא גם הזדמנות, וכן, אני מודע לזה שכרגע שחררתי את הקלישאה הכי מרגיזה בעולם בערך. אז הקטע הוא שקודם לכן קנינו דירה להשקעה בלרנקה שבקפריסין, בעזרת קצת חסכונות שהצלחנו לצבור (והיו מספיקים בקושי למקדמה עבור דירה בישראל). דירה חדשה ושווה, שבתזמון קוסמי באותה שבת שחורה עמדה מרוהטת קומפלט ומוכנה להשכרה. והיא הפכה להיות הבית הזמני שלנו, מקום שבו נוכל לעכל את האובדן ולהתאושש מהמכה שנפלה עלינו עד שהכל יירגע".

ליאון רוזנברג, פאולה (צילום: פזי אברמוביץ')
ליאון רוזנברג, פאולה (צילום: פזי אברמוביץ')

"בערך שבועיים אחר-כך, כשהצלחנו לייצב שגרה מסוימת, פקחתי עיניים וראיתי שהכאפה הזו בעצם גם סובבה לי את המבט למקום חדש. התחלתי להתבונן מסביבי, ראיתי את הקסם שיש בקפריסין, והבנתי שיש לי הזדמנות להתחבר לתשוקה שמלווה אותי שנים ושעד אותו יום עסקתי בה רק למטרות אישיות: השקעות נדל״ן". כתב ופירט על הקריירה החדשה שלו להשקעות נדל"ן.

ליאון רוזנברג (צילום: אביב חופי)
ליאון רוזנברג (צילום: אביב חופי)