כוכבת הריאליטי וזוכת "האח הגדול" תקוה גדעון עוברת תאונת דרכים שנייה בחודשים האחרונים. הבוקר (חמישי), גדעון שיתפה תמונה בסטורי בה היא עם צמיד בית חולים ועל הלילה שעבר עלייה. על גביי התמונה כתבה: "אתמול בצהריים עברתי תאונה. רגע של איבוד שליטה הפגיש אותי חזיתית בקיר בטון. את הלילה העברתי במיון באיכילוב".

עוד הוסיפה על המקרה: "בגדול אני בסדר, אם לא מחשיבים כמה מכות יבשות, צוואר תפוס, כאב גב, סחרחורת והבלוטה באמצע המצח. ההלם עבר לי. אני על משככי כאבים ונחה כמו שהמליץ לי הרופא. מודה להשם על המזל שהיה לי".

תקוה גדעון מספרת על תאונת הדרכים שעברה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
תקוה גדעון מספרת על תאונת הדרכים שעברה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כזכור, רק באפריל האחרון הכוכבת עברה תאונת דרכים נוספת. עלייה היא גם שיתפה ברשתות החברתיות וכתבה: "היום בצהריים נסעתי בצומת של קויפמן/הירקון בתל אביב. הכביש היה רטוב ממים ושמן בגלל עבודת בכביש מסביב והרכב שלי פשוט החליק במהירות בלי יכולת שליטה. לחצתי על הבלמים הכי חזק שאפשר בזמן שאני רואה שאני נכנסת במהירות ברכב שלפניי".

גדעון סיפרה גם אז איך היא הרגישה באותם הרגעים הלחיצים כשאיבדה שליטה: ״הרגשתי חסרת אונים, זה היה מלחיץ ומשתק. למזלי אני והאדם שהיה ברכב הנפגע בסדר. רק כמה מכות ברכב וטראומה חדשה״. תאונת דרכים שנייה בזמן כל כך קצר זה לא צחוק תקוה, אין כמו קורס נהיגה מונעת כדי להינות מבורקסים, כמו שאדוה דדון מספרת. 

תקוה גדעון על תאונת הדרכים שעברה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
תקוה גדעון על תאונת הדרכים שעברה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)