- בשבת אחה״צ התקיימה מסיבה בביתו של המיליארדר טדי שגיא בהרצליה פיתוח. הבית נחשב ליקר ביותר בישראל והיה שייך בעבר למיליארדר אחר, זכי רכיב. בעל הבית לא נכח באירוע, אבל השכנים הזמינו פקחים למסיבה, כיוון שאת תאי השירותים המפנקים והמפונפנים בחרו מארגני המסיבה למקם מחוץ לאחוזה, על חנייה ששייכת לכלל הציבור.

ראש עיריית הרצליה, יריב פישר, התלונות הגיעו גם אליך?
“הגענו למקום 45 דקות פלוס־מינוס מרגע קבלת התלונה מהשכנים על השתלטות על שטח ציבורי. הנושא הזה לא מאושר על ידינו וזה בנפשנו".

מטעמו של טדי שגיא נמסר: “מדובר במסיבה לחיילים. נעשתה טעות אנוש שטופלה במהירות".

טדי שגיא  (צילום: יונתן בלום)
טדי שגיא (צילום: יונתן בלום)


- התעשיין צביקה ויליגר, מבכירי אנשי העסקים בישראל ובעל השליטה המשותף ביבואנית המזון ויליפוד, נפרד מאשתו דנה לאחר 30 שנה, כשהם הורים לשני ילדים משותפים. מקורותיה של ליאורה אף מוסיפים כי ויליגר עזב את הבית ועבר להתגורר בדירה בגפו.

ויליגר, גרוש מבוקש?
״אני מציע לך לא להיכנס לזה וסומך על האינטגריטי שלך".

צביקה ויליגר (צילום: יח''צ)
צביקה ויליגר (צילום: יח''צ)

- מצדה זאבי, הבוטיקאית המפורסמת והבת של רחבעם זאבי ז"ל, הודיעה בשבוע שעבר ללקוחותיה כי הבוטיק שלה בכיכר המדינה יהיה סגור עד להודעה חדשה בעקבות תאונה שעברה. ליאורה כמובן מיהרה לדרוש בשלומה.

מצדה, תרגיעי אותי. מה קרה?
“ירדתי במדרגות ברגליים רטובות והתגלגלתי לאורך עשר מדרגות. הנזק - שבר של שלוש חוליות. הרופאים אומרים לי שניצלתי. אינצידנט מיותר, כואב ומגביל, אבל אנחנו בתקופה של פרופורציות, ואני מקווה שהזמן ירפא וישכיח ASAP".

ומי מטפל בך?
“אמבולנס לקח אותי לבית של בני הבכור, סוף. הנכד המהמם, אדר, נתן לי את החדר שלו. באחד הימים הגיע מטפל שלקוחה מקסימה שלחה לי, אדם עם כוחות מהיקום, ואחרי כשעה הוא העמיד אותי על הרגליים. אני מטופלת קונבנציונלי, אבל הוא מלווה אותי מדי יום, ולאט ובטוח המצב משתפר".

מצדה זאבי (צילום: אביב חופי)
מצדה זאבי (צילום: אביב חופי)