- השחקן אקי אבני וכתבת הטלוויזיה אדוה דדון נראו בשבוע שעבר בעיצומו של קורס נהיגה מונעת בגימנסיה הרצליה בת"א.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דדון, הפקת מהקורס את המיטב?
“אני אוהבת את הבורקסים בקפיטריה".

אבני סירב להגיב.

אדוה דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדוה דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אקי אבני (צילום: אור גפן)
אקי אבני (צילום: אור גפן)

- בשבוע שעבר נפטר בגיל 90 עו"ד חנניה גיבשטיין, מי שכיהן כראש עיריית ראשל"צ בשנים 1969־1983. גיבשטיין ז"ל נולד בעיר היין והוא אחד משבעת ילדיהם של קנדל יוכבד והרב יהושע גיבשטיין. אחיו הגדול הוא האומן הבינלאומי המפורסם, יעקב אגם (96), שחי ובועט גם בימים אלו במוזיאון הקרוי על שמו בעיר. בין שני האחים שררו יחסים מורכבים, שידעו עליות ובעיקר מורדות.

שלום לאגם, יצא לך להיפרד כיאות מאחיך לפני מותו?
“קודם כל אני רוצה לדעת מה שלומך? הילדים בסדר? האהבה מספיקה סביב?״.

ושלומך?
“שלומי ככה ככה... לא הכל צבעים ורודים".

משתתפת בצערך על מותו של חנניה.
“הוא מת באופן די פתאומי. הוא לא הודיע לי שהוא הולך למות".

היו כתבות רבות על סכסוכים ביניכם. נדל"ן? כספים? ירושות?
“איזה מין שאלה זו. זה הכל המצאות של עיתונאים שמחפשים סנסציות. לא הייתה שום בעיה. תמיד הערכתי אותו, כי הוא טיפל בדברים ציבוריים".

יש מצב שתנציח אותו במוזיאון על שמך בעיר?
“אני מתכנן לכתוב יצירה לזכרו, לא יצירה גשמית. עוד אין כיוון".

יעקב אגם (צילום: יעקב קקון)
יעקב אגם (צילום: יעקב קקון)

- עופר שטרית, מנכ"ל מלון "קיסר פרמייר" טבריה, קיבל תעודת הוקרה והערכה מעו"ד אביחי שטרן, ראש עיריית קריית שמונה, באירוע שנערך במלון להוקרה לפעילות של רכזי קהילה, מנהלי אשכולות ועובדים סוציאליים קהילתיים בתקופת מלחמת חרבות ברזל.

תעודת הוקרה לעופר שטרית, מנכ''ל מלון קיסר קיסר פרמייר טבריה (צילום: מלון קיסר פרמייר טבריה )
תעודת הוקרה לעופר שטרית, מנכ''ל מלון קיסר קיסר פרמייר טבריה (צילום: מלון קיסר פרמייר טבריה )

- בעוד מצעד הגאווה בירושלים התקיים בחמישי שעבר בסימן החטופים והמלחמה, המצעד בת"א בוטל בידי ראש העיר רון חולדאי. משה חג'ג', המייסד והבעלים של DNI360, שפועל לגשר בין העולם ההטרוסקסואלי לעולם הלהט"בי ומחבר הספר “מתחברים", שיצא לאחרונה, חושב קצת אחרת: “הדיון בעד או נגד הוא דיון לא רלוונטי. המציאות שלנו מורכבת, בין הרצון להרכין ראש ולזכור את הנופלים והנופלות שלנו, את נרצחי ונרצחות 7 באוקטובר, את אלו שאנחנו מקווים שיראו אור יום ויזכו בחום של חיק המשפחה - לבין הרצון להראות שהחיים חזקים מהכל, שאנחנו פה ואנחנו נמשיך להתקיים כאן. צריך לזכור שחלק משמעותי מהנופלים והפצועים הם מהקהילה".

רון חולדאי (צילום: אבשלום ששוני)
רון חולדאי (צילום: אבשלום ששוני)

- גל אלקיים , קונדיטורית ומאסטרית באפיית עוגות מעוצבות לקחה צעד אחד קדימה את המקצוע ועיצבה מדים מיוחדים לעובדות קונדיטוריה .
המדים התקבלו באהדה גדולה אצל אור שפיץ . אלקיים - ״אני ואור מגיעות מאותו התחום. שתינו קונדיטוריות שחולמות בגדול, אני קונדיטורית שמלמדת בבתי ספר ועושה הפעלות. נורא רציתי מדים ייצוגיים עם שיק מסוים ולא מצאתי, ומכאן הגיע החלום להוציא קולקציה מדויקת ומחמיאה.

כשהוצאתי את הקולקציה שלי, פניתי אליה כי היא מסמלת השראה בשבילי שעם הרבה תשוקה והתמדה אפשר להגשים כל חלום וורוד, ובדיוק אור הייתה בשיפוצים לקראת הבייקרי החדש והמהמם שלה. פניתי אליה לגביי ביגוד לעובדות שלה וכל השאר היסטוריה. אור מדהימה! כשהגעתי לפתיחה נורא התרגשתי לראות כמה המדים משדרים מקצועיות ומדויקים לבייקרי".

גל אלקיים ואור שפיץ (צילום: פרטי)
גל אלקיים ואור שפיץ (צילום: פרטי)