כדורגלן העבר איציק זוהר פרסם היום (שישי) סרטון התנצלות בעקבות הסרטון שנחשף השבוע, ובו הוא נראה תוקף את בת זוגו לשעבר, מיטל אדרי, תקיפה בגינה הוגש נגדו כתב אישום.

בעקבות סרטון התקיפה של איציק זוהר: מיטל אדרי מגיבה לראשונה

"אני מרגיש צורך עמוק מאוד להתנצל בפני כל אישה ואישה באשר היא. בפני כל אמא, כל בת, כל אחות, להתנצל בפני המשפחה שלי, בנותי, ילדי, בני המשפחה של מיטל, אמא שלה, אבא שלה, אחיותיה, אחים שלה, ומעל הכל - להתנצל בפני מיטל וילדיה, שהיו לי לילדים", אמר זוהר.

"אני רוצה להתנצל על הסרטון המביש והמבייש שכל המדינה ראתה בימים האחרונים. אני מרגיש בושה עמוקה, צער גדול וכאב מאוד מאוד גדול שלא ניתן להסביר במילים. אני קורא ורואה את התגובות הקשות מנשוא, אבל אין לי שום זכות להתלונן עליהן אלא לקבל אותן בהבנה. הסרטון היה קשה לצפיה. אני רוצה לבקש סליחה מכל מי שראה אותו. לגברים שבינינו, הסרטון שראיתם הוא הדבר האחרון, אבל האחרון שממנו אתם צריכים לקחת דוגמא", הוסיף.

View this post on Instagram

A post shared by Itzik Zohar (@itzik_zohar_)

כזכור, ביום רביעי הוגש נגד זוהר כתב אישום בגין תקיפה ואיומים לכאורה נגד אדרי. מאוחר יותר באותו יום נחשף בחדשות 12 הסרטון שנקלט במצלמת אבטחה, בו ניתן לראות את שחקן העבר תופס את אדרי בשערותיה ודוחף אותה באלימות לתוך בניין המגורים.