השחקנית למא טאטור, ששיחקה בסדרות ישראליות שיתפה אתמול (שבת) פוסט מזוויע על שחרורה של נועה ארגמני משבי החמאס וכתבה: "כך נראית בחורה שהייתה חטופה 9 חודשים? הגבות שלה יותר מסודרות משלי, העור השיער והציפורניים, מה זה? בשביל זה ילדים ונשים חפים מפשע צריכים להיהרג?". מיה רגב, שנחטפה יחד עם אחיה איתי, והתרגשה כמו כולם לנוכח הבשורות על שחרור החטופים, זעמה על הפוסט של השחקנית ודרשה לשלול את אזרחותה.

מיה רגב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
מיה רגב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

"אם אפשר לשלול לה ולאנשים כמוה את האזרחות ולתת להם בעיטה קטנה לעזה, זה יהיה מקסים. בושה", כתבה רגב על דבריה המקוממים של טאטור והוסיפה: "אוכלת שותה ומתפרנסת על חשבוננו, ועוד מרשה לעצמה לדבר ככה בלי בושה. מתי נבין? כשיהיה מאוחר מדי? עכשיו כבר מאוחר מדי. עם ישראל חי ומי שלא מתאים לו מוזמן לעבור את הגבול".

מקשת 12, שהעסיקו את טאטור, הגיבו על דבריה המקוממים והודיעו על פיטוריה: "אנו מגנים בתוקף את דבריה של השחקנית למא טאטור היום ברשתות החברתיות. טאטור מגישה לצד אליאס עבוד את 'פרספקטיבה', תוכנית תרבות בשפה הערבית בימי שבת בבוקר". חאלד נאטור, מפיק התוכנית: ״דבריה של טאטור אינם מקובלים עלינו ולכן עבודתה בתוכנית הופסקה באופן מיידי״.

מיה רגב, איתי רגב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
מיה רגב, איתי רגב (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)