הפרידה של אייל גולן ודניאל גרינברג הפתיעה את כולנו, גם את הזוג המפורסם שעד רגע הפרידה תכננו ממש בימים אלה לעבור לקורת גג משותפת במושב כפר הנגיד. בית אליו עבר הזמר כפי שידווחנו לכם לראשונה כבר בשבוע שעבר בגפו, אחרי ולמרות הפרידה מדניאל, שם אירח בסוף השבוע את כל ילדיו.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מאוהבים בדובאי. דניאל גרינברג ואייל גולן  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאוהבים בדובאי. דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מקורבים לזמר מסרו למדור: "לא ברור למה אייל עבר לבית כזה גדול לבד, כנראה רצה שינוי״. אותם מקרובים אף ליחששו למדור את הסיבות שגרמו למשבר גדול ביחסים בשבועות האחרונים שהובילו בסוף לפרידה: "את מכירה את המושג אצבע קלה על הסטוריז? זו הייתה אחת הבעיות העיקריות, דניאל גרינברג נוהגת לשתף ברשתות כל דבר בכדי לקבל תשומת לב מהעוקבים, וכדי לקדם את עסקיה, גם אם זה אומר לפגוע על הדרך באייל, בן זוגה״.

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפו המקורבים על השיתוף המוגזם של גרינברג: ״למה היא הייתה צריכה לשתף שביקום מקביל אייל היה מדליק משואה? הוא בכלל לא ביקש ממנה את זה, היא העלתה על דעת עצמה. זה סתם הציף את פרשת משחקי החברה מחדש  וגרף מלא ביקורות, מבלי שאייל רצה להיות חלק מזה. אייל צריך שיצחקו עליו בארץ נהדרת? אגב הם חיקו את דניאל באופן מושלם עם החיוך הלא אמיתי שלה״.

הסטורי של דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הסטורי של דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

החברים לא חסכו בביקורת נגד גרינברג: ״למה אייל צריך את זה?״. זה לא נגמר בזה, מסר מקורב לזמר למדור: ״אחרי זה דניאל שיתפה שהוא גוזר לה את המכנסיים, גם אם נגיד זה נכון ובחדרי חדרים הוא באמת גוזר לה מכנסיים, למה את מוציאה אותו פרימיטיבי וקנאי ברשתות החברתיות. לא מתאים לך? תסיימי את הקשר, אל תצחקי ותבזי את בן זוגך ברשתות לעיני כל. כל הסטוריז שהיא העלתה היו ללא ידיעת אייל גולן והם סתם הסבו לו נזק ופגעו בו״.

דניאל גרינברג על המכנסיים שקנתה במידה גדולה בעקבות בן זוגה אייל גולן (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

מקורב אחר מסר: ״גם המריבה האחרונה במסיבת הבריכה לא תרמה לזוגיות שבמהלכה עשתה גרינברג פרובוקציה קולונית ועזבה לעיני כל המבלים את המקום, רק בגלל שאייל דיבר עם בחורה בבריכה, בחורה שהיא במקרה גם בת זוג של חבר שלו. היא תמיד מוציאה את אייל לא טוב. אייל חזר לדניאל מאהבה טהורה ואמיתית, הוא רצה לבנות בית ומשפחה עם הילדים המתוקים שלהם״.

דניאל גרינברג על השיפוטיות של אנשים ברשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג על השיפוטיות של אנשים ברשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיף אותו מקורב על השינוי של גולן: ״הוא אפילו השתנה בשבילה ועשה דברים שהוא מעולם לא נהג לעשות בעבר רק כדי שיהיה להם טוב יחד, אבל היא פגעה בהם כזוג. אייל הוא זה שבחר לחתוך סופית ולסיים את הקשר. מאז שהם נפרדו הוא מוריד פרופיל ומעלה תמונות עם הילדים ומה היא עושה? מעלה פרופיל ומשתפת תמונות בקיני במטרה לגרום לאייל לקנא. זה ילדותי״. בעניין עתיד הקשר, חזו המקורבים: ״אי אפשר לדעת אצלם, אולי בעתיד יחזרו מה שבטוח שלא יהיה בזמן הקרוב קאמבק״.

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)