אמילי קופר נכנסה בשבוע שעבר לבית "האח הגדול" ותנסה לזכות במיליון שקלים ובעיקר בקריירה בעולם הבידור לטווח הארוך. לפני שנכנסה לבית המפורסם, דיברה איתנו קופר על הרצון להיות זמרת מפורסמת, הסטיגמות שיש עליה ("אני נראית סנובית וחיה בסרט, אבל אחרי שמכירים אותי אני עולם ומלואו"), וגם על ההתנגדות שלה לרומן בבית המתועד, למרות שמאז שנכנסה לריאליטי נראה כי היא כלל לא פוסלת את הסיטואציה. צפו:

אמילי קופר בראיון לפני הכניסה לבית "האח הגדול" (צילום :מערכת TMI)

"אני אמילי קופר, בת 21 מאשדוד. אני זמרת ויוצרת תוכן".

למה נכנסת לבית האח?
"קודם כל, אני חושבת שאנחנו חיים בתוך מירוץ כלשהו. אנחנו עושים דברים בלי רגע לעצור ולחשוב, אז אני חושבת שבבית "האח הגדול" יהיה לי רגע לעצור ולעכל את הדברים שאני עושה ביום יום, לחשוב עליהם יותר לעומק ובאמת לעבור תהליך עם עצמי כי אני באמת חושבת שזה המקום בשביל הדברים האלה".

החלום הוא לפתח קריירת מוזיקה בזכות "האח הגדול"?
"ברור זה החלום. אני יודעת שעם האח הגדול ובלי האח הגדול אני אגיע ליעד שלי ואני אהיה זמרת והכל בסדר. פשוט אין ספק שהאח הוא פלטפורמה יותר טובה ויותר נוחה להיחשף כלפי הרבה יותר אנשים, אז אני בטוחה שיהיה לי ככה יותר קל להגיע למטרות שלי".

יש לפעמים סטיגמות על יוצאי ריאליטי שהם פחות כישרוניים. מה יקרה אם זה יפגע אולי בקריירה שלך?
"אני בטוחה שזה לא יפגע בקריירה שלי כי אני יודעת מי אני ומה אני. אני יודעת שאני שווה עם או בלי ריאליטי. אני זמרת וגדלתי להיות זמרת, אני באתי מבית מוזיקילי, אבא שלי פסנתרן, לאמא שלי יש בית ספר למוזיקה, סבתא שלי מורה למוזיקה, אז ככה שאי אפשר להגיד שאני יוצאת ריאליטי שמנסה להיות זמרת, כי אני זמרת מהבשר ומהנשמה". 

אמילי קופר (צילום: מיכה לובטון)
אמילי קופר (צילום: מיכה לובטון)

אוקי, זוגיות בבית - בעד או נגד?
"נגד".

את צעירה ורווקה, את נכנסת על הטייטל של הרווקה. את לוקחת בחשבון שינסו להדביק לך רומנים?
"אני לא מחפשת זוגיות כרגע, אבל אני לא פוסלת שום דבר כי never say never, ואין לדעת מה יהיה".

יש סיכוי לרומן מול המצלמות אם תתאהבי?
"מבחינתי אני הכי מעדיפה לשמור את זה בפרטיות ולא לעשות דברים כאלה מול המצלמות, אבל שוב, אם אני ארגיש שאני לא יכולה לעצור את עצמי ובאמת מתאהבת בבן אדם אז בוא, אי אפשר לעצור דבר כזה". 

מה צריך לדעת עליך?
"לא לשפוט אותי, כי בהתחלה אני נראית סנובית וחיה בסרט ומתנשאת, אבל אחרי שמכירים אותי ולוקח לי זמן להיפתח, ושזה קורה אני עולם ומלואו".

יש חשש שזה יעבור במצלמות?
"ברור. אני מתמודדת עם זה כל החיים, זה הרושם הראשוני שיש עלי. זה הכי לא אני בעולם, אני כן יכולה להיות חברותית ואוהבת והכי טובה שיש אבל לוקח לי את הזמן הזה בהתחלה". 

אמילי קופר, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)
אמילי קופר, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)