ניקי גולדשטיין הגיע להנחות את אירוע שבועות-פסט של בירה ויינשטפן ב"מטבח של רמה", לצד נבחרת משפיענים מכובדת מעולם האוכל, ביניהם דניאל עמית, עומר מילר וחן קורן. בראיון ל-TMI, מספר גולדשטיין איפה הוא וארוסו אייל שלום עושים את חג השבועות, האם גרושתו שירלי תצטרף (מדובר בתשובה חלקלקה ומפתיעה), מאיפה הגיע הרעיון לריאליטי משפחתי והאם הילדים שלו מקבלים ביקורות על חייו של אבא שנמצאים באור הזרקורים? צפו:

ניקי גולדשטיין בראיון (צילום :אמיר סולומון)

איפה אתם עושים את החג? ביחד עם שירלי?
"עם המשפחה שלי, לדעתי שירלי מוזמנת, אנחנו עושים אצל אמא שלי ותמיד שירלי מוזמנת".

עלה ריאליטי חדש בכיכובך, לא מלחיץ לשתף את החיים שלך בצורה כזו?
"את האמת, זה הלחיץ אותי לפני הצילומים אבל אני רואה את התוצאה ואני שמח מאוד מאוד כי מה שאתם רואים על המסך זה מאוד אותנטי, זה אנחנו, לטוב ולרע".

מאיפה הגיע הרעיון? 
"שחר סגל וסיגל שביט ראו את הסטורי של המשפחה ופנו אלי והציעו לי את זה. זה היה מאוד מפתיע ומאוד הופתעתי שהמשפחה שלי זרמה".

הילדים שלך בגיל ההתבגרות, הם מקבלים תגובות?
"הם מקבלים על זה תגובות כן, אין מה לעשות. זה המקצוע שלנו, זה המקצוע שלי, הילדים שלי גדלו לתוך זה, לפרסום. ואני חושב שזה יכול לרפא מאוד ולחשל, כי הם רואים הכל מונח, בלי הסתרות וזהו".

ואיך היחסים שלהם עם אייל?
"תמיד הם אהבו את אייל מגיל קטן, הם מכירים אותו מגיל אפס וגם אני עם הילדים שלו, הם מאוד אוהבים אותו. מאוד מאוד".

הרוב הגדול פרגן על היציאה מהארון. היו גם תגובות רעות שחקוקות בזיכרון?
"בוודאי שהיו תגובות רעות, בכל דבר טוב יש גם דבר רע, אבל אני מאמין שכל הדברים הרעים הגיעו מאנשים ששפטו ישר ואני חושב שהאנשים האלה שכתבו את התגובות הרעות, סובלים בחיים שלהם מאיזה צעד של הסתרה או חוסר הגשמה. אני יכול להבין את האנשים האלה, פעם נורא התעצבנתי על האנשים האלה. אבל שעושים סקר על התגובות הרעות, אני חושב ש-75% חווים משהו דומה אצל המשפחה שלהם או אצל הקרובים שלהם ולכן הם מגיבים מאיפה שכואב להם".

עומר מילר באירוע שבועות-פסט של בירה ויינשטפן (צילום: אמי יעקובי)
עומר מילר באירוע שבועות-פסט של בירה ויינשטפן (צילום: אמי יעקובי)

דניאל עמית באירוע שבועות-פסט של בירה ויינשטפן (צילום: אמי יעקובי)
דניאל עמית באירוע שבועות-פסט של בירה ויינשטפן (צילום: אמי יעקובי)