שיר אלמליח הפכה בתחילת השבוע לאמא בפעם השלישית, לבת ראשונה, אחות לשני בניה מנישואיה הקודמים. יומיים אחרי הלידה ורגע לפני ששוחררה לביתה עם הפעוטה הקטנה, שיתפה אלמליח תמונה שלה צוהלת ונפרדת מבית החולים, ללא כל זכר להריון שהיה, כשהיא עם עקבים, שמלת מיני, ואיפור מתוקתק. על התמונה, כתבה הדוגמנית: "נהניתי מכל רגע", אלא שהעוקבות זעמו והאשימו אותה בפייק וזיוף.

שיר אלמליח עם התמונה שעוררה סערה ביציאה מבית החולים  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שיר אלמליח עם התמונה שעוררה סערה ביציאה מבית החולים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"ככה לא יוצאות נשים אחרי לידה, זו לא המציאות, אנחנו לא מפליצות והילד יוצא. אנחנו עייפות וכואבות ומדממות. זה בסדר להראות שאת בגזרה אבל אין צורך לקפוץ משמחה" נכתב בחלק מהתגובות, ואחת אחרת הוסיפה: "נשים יקרות ככה לא נראית אישה אחרי לידה, תרגישו טוב עם עצמכן. די עם הפייק הזה, די עם המציאות השגויה והמושלמת". אלמליח, ששבה לביתה עם הפעוטה הקטנה בחרה להגיב לביקורת הקשות.

"בואו נדבר על השיח שנוצר אצלי בעמוד על הנראות של נשים אחרי לידה"', כתבה האמא הטריה והמשיכה: "אני חושבת שזה מאוד אינדיבידואלי. הגעתי לבית החולים עם כאבים קלים, בבדיקה גילינו שאני בפתיחה 3 ותוך כמה דקות כבר הייתי בחדר לידה בהשפעת אפידורל.

הלידה עצמה התקדמה מהר מהצפוי ותוך כלום זמן הייתי בפתיחה 10. 2 לחיצות והיא היתה בחוץ. אז קודם כל אני באמת מאחלת לידה כזאת לכל הנשים, ושנית , מי קבע איך אישה אחרי לידה צריכה להראות? האם מישהי שנראית טוב ומאושרת מהחוויה העוצמתית שעברה צריכה להתנצל? ממש לא".

אלמליח המשיכה לעמוד על זה בפוסט החשוף: "במקרה שלי, התאמנתי כל ההיריון, דאגתי לאכול בריא ולשמור על אורח חיים כזה עבורי ועבור הילדה שלי. האימונים לאורך כל ההיריון עשו את שלהם ברגע האמת בזמן הלחיצות. נשים יקרות, אני עובדת מאוד קשה בשביל להרגיש טוב ולהיראות טוב ואם בא לי להתלבש יפה ביציאה מבית החולים או כשאני מגיעה לבית החולים ובזמן הלידה עצמה, אז זה מה שיהיה ואני לא מתנצלת על מי שאני. שכל אחת תעשה מה שטוב לה ומה שעושה לה הכי נעים על הלב - במיוחד, אחרי לידה".

שיר אלמליח ובעלה (צילום:  דנה אופז)
שיר אלמליח ובעלה (צילום: דנה אופז)