אתרי הבידור הפופולריים TMZ ו-page six, דיווחו אתמול (רביעי), כי הופעת להקת קולדפליי , הופסקה בעקבות מעריץ ישראלי שנופף בדגל ישראל, ונפל נפילה כואבת בעודו מנסה לזנק לבמה. "כריס מרטין עצר שיר באמצע, כשבחור עטוף בדגל ישראל טיפס על מערכת התאורה לאורך קצה הבמה כשלפתע נפל בחוזקה על התחת", כך תיארו באתרים המובילים בחו"ל את התקרית המביישת.

גיא הוכמן והמאבטחים בהופעת של קולדפליי (צילום :פרטי)

עוד כתבו במדורים בעולם, כי מרטין הנחה את הלהקה שלו להפסיק מיד וביחד עם הגיטריסט ג'וני בקלנד מיהר להציץ  אל המעמקים מתחת לבמה לבדוק אם הבחור בסדר. אם חשבתם שזה הסתיים בפאדיחה הזו עם תיאור אנונימי של אדם ללא זהותו, תחשבו שוב כי גם שמו של הוכמן כיכב וכך נכתבה: "הקומיקאי הישראלי גיא הוכמן התייצב וזיהה את עצמו כמי שנפל ופרסם תמונה שלו עם הדגל בהופעה והוסיף כי הוא אפילו שבר צלע". 

הדיווחים על הופמן באתרי הבידור בחו''ל (צילום: צילום מסך)
הדיווחים על הופמן באתרי הבידור בחו''ל (צילום: צילום מסך)

כזכור, הופמן הפך לויראלי לאחר שניסה להתפרץ לבמה בהופעה של הלהקה המצליחה ביוון. הקומיקאי, עמד בקהל ונופף בדגל ישראל במהלך המופע, כשהקהל ביקש מהמאבטחים יוריד את דגל ישראל בו נופף במהלך המופע, בטענה שזה פוגע ברגשותיהם. המאבטחים ניגשו להוכמן וביקשו ממנו שיוריד את הדגל, בתגובה ניסה הבדרן לעלות לבמה כשהוא עטוף בדגל ישראל כאות מחאה.

גיא הוכמן גויס למילואים (צילום: מתוך אינסטגרם)
גיא הוכמן גויס למילואים (צילום: מתוך אינסטגרם)