- לפני כשנה וחצי פרסם כוכב הרשת, אביב ראובן, סטורי ובו דברי ביקורת על כוכבת הריאליטי והשפית, ג'קי אזולאי, שהייתה בהליכי הגירושים מבעלה לשעבר, ישראל אזולאי. זעמו של ראובן יצא על כך שאזולאי חשפה התכתבות בינה לבין הגרוש בעניין זמני השהות של הילדים. "כמה אפשר להיות אמא רעה, גרושה רעה, אישה רעה ובן אדם רע״, כתב אז ראובן, "כדי לפרסם הודעה אישית כזאת משבוע אחד ספציפי שהאבא המדהים הזה היה עסוק״. אזולאי, באמצעות עו״ד משה יצחק אוסדיטשר, הגישה תביעת לשון הרע, וזו הסתיימה לאחרונה בפשרה: התנצלות פומבית מצד ראובן ובפיצוי כספי בסך 15 אלף שקל לאזולאי. בית המשפט נתן תוקף להסכם.

עו״ד אדיר מזוז, בא כוחו של אביב ראובן, איך בישלתם את הפשרה?
"בתביעה המקורית אזולאי דרשה פיצוי של 150 אלף שקל. יוער כי כבוד השופטת רבקה ארד הבהירה שלא מדובר בפרסום חמור ובהחלט ייתכן שניהול התיק היה מביא לסילוק התביעה. אף על פי כן, מרשי העדיף להימנע מניהול ההליך בתשלום סמלי ובפרסום התנצלות, שכן מעולם לא ביקש לפגוע בג׳קי והפרסום נעשה כדי להגן על חברו דאז״.

עו״ד אוסדיטשר, אזולאי מרוצה מהפשרה?
״הגברת אזולאי, למן ההתחלה, גרסה כי החשיבות, בעיניה, היא בהתנצלות אמיתית וכנה והבנת עומק הפגיעה. גברת אזולאי הדגישה בפני ביהמ״ש כי אף אחד לא יטיל דופי באִמהותה. נוכח אמירות אלו באולם ביהמ״ש, מר אביב ראובן הביע בפני גברת אזולאי צער וחרטה עמוקה על אמירותיו. גברת אזולאי קיבלה בצורה אצילית את התנצלותו הכנה של הנתבע. ההצעה לסכום הכספי שנסגר כפיצוי הייתה מטעמה של הגברת אזולאי והיא זו שהתקבלה, כאשר לא הייתה כל חובה לקבלה, זאת, כאמור אך ורק נוכח ההתנצלות האמיתית והכנה של מר ראובן״.

ג׳קי אזולאי (צילום: שוקה כהן)
ג׳קי אזולאי (צילום: שוקה כהן)

 
> לקראת עליית סרט הדוקו בתאגיד על עונת האליפות המופלאה של הפועל גליל עליון לפני 31 שנה, הפתיע כוכב הקבוצה דאז, דורון שפר, את חמיו, אביה של אשתו, טליה, המתגורר במרכז השיקומי הגריאטרי עמל טבריה מקבוצת עמל ומעבר. שפר, שעובד עם ילדים בחוג הנקרא "כדור תרפיה״, הבטיח לשוב ולבקר, ולהעביר את החוג גם שם, יחד עם עוד חברים מהעבר המפואר שלו בכדורסל הישראלי.

דורון שפר והחם (צילום: עמל טבריה )
דורון שפר והחם (צילום: עמל טבריה )