- לפי הדיבור בעיר, הח״כ לשעבר יובל צלנר שפך כמיליון וחצי שקל על ההתמודדות הלא מוצלחת נגד רון חולדאי על ראשות עיריית ת״א. המקור לכספים: כיסו הפרטי.

צלנר, תתמודד גם בפעם הבאה?
"הנתונים לא מדויקים בלשון המעטה. אנחנו מכינים כרגע דין וחשבון למבקר המדינה כפי שמתחייב על פי חוק. למיטב ידיעתי הוא יפורסם על ידי המבקר, כך שתוכלי לקבל נתוני אמת״.

יובל צלנר (צילום: אביב חופי)
יובל צלנר (צילום: אביב חופי)
 


> אירוע הקרנה אלגנטי ברוח הסדרה החדשה והמדוברת ״להיות קרל לגרפלד״, שעלתה לצפייה בסוף השבוע האחרון בדיסני+, התקיים בלאונג׳ של מלון ״THE GEORGE״ בת״א. צפו בפרק הראשון - גיא קרני מנכ״ל דיסני ישראל, אתי עבדי מנכ״לית משרד הפרסום מקאן, אורית אפרתי יו״ר חבר הנאמנים של שנקר, דרור בהט סמנכ״ל השיווק וקרן גלייכר סמנכ"לית התוכן של חברת YES, המעצבת הבינלאומית ליהי הוד, אירה בוקייב סמנכ״לית אסטרטגיה בקבוצת פובליסיס, גיורא יהלום מנהל אגף התרבות של עיריית ת״א, אייל דה ליאו סמנכ״ל מותג באלקו הוספיטליטי, בועז דורפמן מנכ״ל מלון ״THE "GEORGE, הדס פורר, גל שינפלד, מייקל שטרן ועוד.

> מפגש בין הגיטריסט האגדי, אבי סינגולדה, עם ראפר מוכשר בתחילת דרכו, אדם בן שמעון, הוליד סינגל מרגש שחיבר והלחין בן שמעון, 18, ״מטפס למעלה״. בשיר שהקליטו השניים מספר הראפר הצעיר על החרם החברתי הקשה ממנו הוא סובל. בין השאר במילים: ״אני צורח, אבל אף אחד לא שומע, אני קיים אבל אף אחד לא יודע״.

אבי סינגולדה ובן שמעון  (צילום: יח''צ)
אבי סינגולדה ובן שמעון (צילום: יח''צ)