"מה שרציתי לשתף אתכן זה שאני אגיד את זה, ואז אסביר לכן", פתחה עינב בובליל את דבריה בסדרת סטוריז שהעלתה היום והמשיכה: "לעת עתה אני מפסיקה עם האיפור כלות לצערי הרב מאוד מאוד מאוד. ההחלטה הזו נפלה לפני חודש, עכשיו אני כבר די משלימה עם זה, בגלל המצב הבריאותי. הגעתי מצב שפיזית אני לא יכולה לאפר, אני לא יכולה להתחייב. שבוע שעבר היתה לי כלה שעצרתי חמש פעמים בזמן שעצרתי אותה, כבר לא היה לי נעים ממנה". 

עינב בובליל (צילום: איה שלום)
עינב בובליל (צילום: איה שלום)

עוד המשיכה בובליל לתאר על מצבה הרפואי בתקופה הזו: "והתחבטתי עם עצמי כל כך הרבה, ובסופו של דבר את אומרת קודם כל הבריאות לפני הכל, יש לי חמישה ילדים בבית, יש לי בעל, עסקים, אני צריכה להיות בריאה. האיפור זה הדבר שאני הכי הכי אוהבת בעולם כולו ועשיתי את זה בלב כבד. אני ביטלתי את כל הכלות של הקיץ, כמובן שמצאנו להן מחליפות. 99 אחוז מהן הבינו את זה בצורה הכי מדהימה ואיחלו לי רק בריאות. אני מפסיקה לבינתיים לחודשים הקרובים עד שאטפל בעצמי ואתחיל פיזיותרפיה. אחר כך אני אראה מה יהיה". 

עינב בובליל (צילום: ירדן גלולה,יוני ספרן)
עינב בובליל (צילום: ירדן גלולה,יוני ספרן)

בהמשך הסרטון נשברה בובליל מול המצלמות בעקבות המצב ובעלה, אלי, נחלץ לעזרתה כשהוא נושק לה ומבטיח לה שהוא נמצא לצדה. הכוכבת, שמעבר להיותה משפיענית רשת גדולה, היא גם מאפרת כלות מקצועית ובעקבות בעיות רפואיות חוזרות ונשנות, החליטה כעת לעצור את הפעילות לתקופה הקרובה. TMI מאחלים רפואה שלמה עינב!

עינב בובליל בהשקת הספר שלה (צילום: ערן לם לנס הפקות)
עינב בובליל בהשקת הספר שלה (צילום: ערן לם לנס הפקות)