‏השפית ושופטת "המסעדה הבאה" של רשת 13, רותי רוסו, חושפת כי חלתה במחלה אוטואימונית שגורמת לנשירת שיער במקטעים. לדבריה זוהי מחלה שהתפרצה בעקבות סטרס של השבעה באוקטובר.

אחרי "משחקי השף": אסף גרניט ורותי רוסו בשיתוף פעולה חדש | פרסום ראשון

בפוסט אמיץ שיתפה תיעוד של הגבה שנשרה וכתבה "לפני חודש ככה הרגשתי שמשהו בפרצוף שלי לא מסתדר. מי שעוקב אחרי יודע שאני לא מזהה פרצופים אז מסתבר שגם על הפרצוף שלי לא הצלחתי לשים את האצבע ולהגיד מה קרה ומה בדיוק לא מסתדר. ‏לקחו כמה ימים עד שקלטתי - חסרה לי גבה. כלומר לא כולה. 2/3 ממנה נעלם (אשכרה נדרשו לי כמה ימים לעלות על זה). איזה דבר מוזר", כתבה רוסו.

עוד הוסיפה: "חשבתי שזה אולי בגלל שצבעתי אותן (גבות אני כן צובעת), או בגלל מסיכת הפנים שעשיתי. עזבתי את זה בכל אופן. יצמח. אבל אז לפני שלושה ימים ניקיתי פנים ועל הצמר גפן היתה מונחת בנינוחות הגבה השניה. כלומר חלקים ממנה. עכשיו נלחצתי ממש. שלושה רופאים אחר כך, והגיעה פסיקה: אלופציה ארטה. סוג של מחלה אוטואימונית שגורמת לנשירת שיער הפנים במקטעים. לא מתים מזה אבל זה לא נעים. מה ששלושתם אמרו - זה מסטרס. אבל אני לא כזה בסטרס, עניתי. סטרס זה דבר שאוגר את עצמו ויוצא לעיתים חודשים אחרי. ואני קיבלתי עכשיו את החשבון (אחד מהם) על השבעה באוקטובר והימים הנוראים שאחריו.

הפוסט של רותי רוסו (צילום: אינסטגרם)
הפוסט של רותי רוסו (צילום: אינסטגרם)

"זה שטויות, כן? כי זה בעיקר אסתטי. אבל זה עוד שיעור בתוך שורה של לא מעט, על הדברים שאין לנו שליטה עליהם ועל המחירים שאנחנו משלמים, כל אחד לעצמו, על השנה הקשה הזאת. כתבתי פה לא מזמן ״עכשיו זה מתחיל לצאת״".

רוסו סיימה את הפוסט בנימה הומוריסטית: "אז כן, קיבלתי מתנה מוזרה ממש ליומולדת שאני עוד צריכה קצת לעכל. תיראו מופתעים (כי אני כבר לא יכולה)".