נראה שאנשים מתחום התקשורת שמתאמצים לשדר אמינות בסיקורים שהם מביאים לנו על המסך לא אמינים במיוחד בחייהם האישיים ורועים בשדות זרים, ייתכן בין היתר כי הם מסוג האנשים שצמאים לתשומת לב וריגושים. בשבוע שעבר דיווחנו לכם בבלעדיות כי איש חדשות מוביל שמופיע לנו מדי יום על המסך ומנהל חיי משפחה טובים ויציבים, לא נאמן בחייו האישיים ובוגד בזוגתו מאחורי גבה. נותרנו המומים, כי הפרסונה המדוברת לא נראית מסוג האנשים שיבגדו, אבל תמיד יש הפתעות בחיים.

אבל להפתעה הבאה, ממש לא ציפינו, עד כדי כך שלקח לנו כמה ימים לעכל ולהפנים. בעקבות הידיעה הבלעדית שפרסמנו, הגיע לידינו מידע בלעדי על איש חדשות נוסף ומוביל שמוכר בכל בית בישראל, הפעם מדובר באושיית חדשות גדולה מערוץ מתחרה - אולם מאותו תחום סיקור. גם הוא משדר אמינות וערכיות באולפן החדשות וגם הוא אושיה תמימה למדי.

כך שנדהמנו לגלות שזו תופעה ששכיחה בשני ערוצים מובילים. זה התחיל מקשר בין איש החדשות ואישה פלונית שהכירו בעקבות ידיד משותף של השניים. השיח ביניהם התחיל כידידותי וקליל וגלש אט לאט לאישי ואינטימי. השניים ניהלו רומן במשך חודשים רבים, עם הפוגות בעקבות המלחמה והאינטנסיביות של עבודת איש החדשות.

חשוב לציין שמבירור שערכנו, זאת הפעם הראשונה בה התנסה מגיש החדשות בעולם הבגידות בחייו וכנראה גם האחרונה, כי למזלו הרע, הוא נתפס על חם על ידי זוגתו שמצאה סימוכין לרומן של בעלה.  איש החדשות ניתק כל קשר עם המאהבת, והוא וזוגתו חווים מאז משבר גדול מאוד בנישואים, משהו שהוא מצליח להסתיר מעינינו כשהוא מתייצב מול עדשות מצלמות באולפני החדשות.