- דקה לפני שהיא מתחילה את הקדנציה ככתבת הפלילים של הערוץ החדש בעברית i24 news, הגיעה הכתבת לי עייש לבית חולים איכילוב כדי לסקר את החזרת החטופים לארץ, וגילתה שארנקה נגנב. הגנב נתפס בתוך זמן קצר.

עייש, לא שמת לב מרוב התרגשות?
“הייתי שם במסגרת שידורים ביום שנועה ארגמני חזרה. תודה גדולה לשוטרי מרחב ירקון ומחלקת הביטחון של בית חולים איכילוב שהצליחו לאתר את הגנב, שנעצר, ולהשיב לי את הארנק בחזרה. והכי חשוב שנועה ארגמני כאן איתנו וחזרה לחיק משפחתה".

> ימים ספורים אחרי שנפרד מהפועל ב"ש, התיישב המאמן והשחקן לשעבר אליניב ברדה לחתום על עסקת נדל"ן. ברדה, תושב בירת הנגב, רכש שתי יחידות קרקע לבניית דירות בחוף צפון ת"א, דרומית למלון "מנדרין". ברדה, המיוצג על ידי עו"ד אהוד ערב ממשרד כהן ערב ושות', רכש את היחידות הללו מקבוצת “טריגו השקעות נדל"ן".

טל פרץ מחברת ״טריגו״, אליניב ברדה ועוה״ד אהוד ערב בטקס החתימה  (צילום: יחצ)
טל פרץ מחברת ״טריגו״, אליניב ברדה ועוה״ד אהוד ערב בטקס החתימה (צילום: יחצ)


שלום לברדה, הכיוון הוא לאמן קבוצה במרכז הארץ?
“אף פעם לא היה קשר בין ההשקעות העסקיות שעשיתי בחיים לבין הצד המקצועי שלי בעולם הכדורגל".

> מזל טוב למוזיקאי אלי זולטא, מייסד וסולן להקת המטאל הישראלית אלמנה שחורה, ולאשתו, עלית גפן, הצעירה ממנו ב־23 שנה, להולדת בתם השלישית, שנקראה בשם המקורי דיאמנט. זולטא, אגב, סיפר לפני החתונה המתוקשרת שהוא התנזר מסקס במשך 15 שנה.

 זולטא, מזל טוב. התנזרות ארוכה היא מתכון לילדים מוצלחים?
 ״בן פורת יוסף בלי עין".

> סדרת הגמר סל בין מכבי ת"א להפועל ת"א, שהסתיימה בעוד אליפות צהובה, הביאה לישיבת חירום של השלישייה המיתולוגית של מכבי ת"א - מיקי ברקוביץ, אולסי פרי וטל ברודי. המדור תוהה אם עודד קטש קיבל טלפון עם טיפים לקראת הגמר.

אולסי מיקי וטל (צילום: דוד באביאן)
אולסי מיקי וטל (צילום: דוד באביאן)