לאחר שנודע כי כתב הדרום הלוהט של ״חדשות 12״, תמיר סטיינמן, עוזב את תפקידו, הקולגה אדוה דדון מגיבה. בפוסט פרידה מהתפקיד שהעלה סטיינמן לחשבון האינסטגרם שלו, הגיבה דדון: ״בהצלחה תמיר אהוב. תמיד תקשיב ללב שלך״. סטיינמן צפוי לעבור אזור לכתב מרכז ולפי גורמים המעורים בפרטים, סטיינמן הודיע עוד לפני השבעה באוקטובר על כוונתו לעזוב את אזור הדרום, אך המעבר התעכב בעקבות המלחמה. הכתב האהוב צפוי להישאר בחדשות 12 ולהשתלב בתפקידי הגשה.

אדוה דדון (צילום: צילום מסך)
אדוה דדון (צילום: צילום מסך)

״מתוך התהום שאליו נפלנו כולנו, ראיתי זכות ושליחות להישאר ולהשמיע את קולם של תושבי הדרום, ללוות את משפחות החטופים, את אלה שחזרו מהשבי, את המשפחות השכולות, את המפונים, והחלטתי להמשיך בתפקידי. המחדל, ההפקרה, חוסר התיפקוד של ראשי הצבא והמדינה, השבר הגדול, הזוועות וקולות הזעקה של התושבים הותירו בי צלקות. נמשיך לכאוב עוד שנים רבות, כנראה לנצח. אשאר עם שאלות שלא יניחו לעולם - האם יכולנו לעשות יותר. עד שאחרון החטופים יחזור, אתהלך עם משקולת כבדה על הלב. הם חייבים לחזור הביתה כמה שיותר מהר!״, כתב. 

סטיינמן הוא כתב הדרום של חדשות 12 מאז 2010. בבוקר השבעה באוקטובר, סטיינמן, שמקושר לציבור רחב בדרום, היה בין הראשונים להבין את המתרחש. הוא תפס את גודל האסון ברגע האמת, ושידר במשך שעות ארוכות, כשדמעות בעיניו, תוך שהוא למעשה מאבד חברים ומכרים בזמן אמת בשידור.