הפעם זה סופי: הכתבת הפוליטית של חדשות 13, מוריה אסרף וולברג, ובעלה נחום וולברג, דוברו של שר המשפטים יריב לוין, ביקרו היום במשרדי הרבנות בתל אביב, וחתמו את הפרק המשותף בחייהם בשלושת המילים ״ מגורשת ,מגורשת , מגורשת״.

כזכור, בחודש שעבר דיווחנו כי השניים החליטו על הפרידה לפני מספר חודשים וחיים בנפרד כבר כחצי שנה. מקורבים לזוג אומרים שהפרידה נעשתה ברוח טובה והשניים נמצאים בקשר.

אסרף וולברג בת ה-26, הצטרפת לרשת 13 בשנת 2022 ומשמשת בתור הכתבת המדינית של חדשות 13. נחום בעלה, הוא הדובר של שר המשפטים יריב לוין. השניים התארסו בשנת 2019 כשהיו עדיין חיילים בגלי צה"ל וזמן קצר לאחר שחרורם התחתנו באופן רשמי. כעת השניים החליטו לפרק את החבילה לאחר יותר מארבע שנות נישואים.

בתוך כך, אירוע ההתרמה השנתי של עמותת שולחן עגול TLV5 התקיים באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל אביב. כל ההכנסות לאירוע היו תרומה לילדים ונוער בסיכון ולפעילויות למען הקהילה. כל חברי השולחן פועלים בהתנדבות מלאה וללא שכר. הנחה: ליאון רוזנברג. הצחיקו: הסטנדאפיסטים רוני ששון ועידן ניידיץ, הנעים בקולו: פבלו רוזנברג. בארוע נכחו יזמי נדל"ן, הייטקיסטים, בנקאים, אנשי פרסום ועוד. מי שפיקד על האירוע ללא תמורה  הוא רוברט קדם מ"קדם הפקות" יחד עם מעיין ליבנה.

פבלו רוזנברג (צילום: ברוך שוסל)
פבלו רוזנברג (צילום: ברוך שוסל)