על רקע בג"ץ חוק הגיוס שהחליט פה אחד כי לא יינתן פטור גיוס לחרדים, המגישה והמנחה פאולה רוזנברג הגיבה בצהלה. לצד צילום מסך של כתבתה של הכתבת המשפטית תמר אלמוג מכאן 11 שמודיעה על החלטת בג"ץ, כתבה רוזנברג בחשבון האינסטגרם: "שופטי בג״צ מוכיחים שעוד לא אבדה תקוותנו להמשך קיומה של מדינה דמוקרטית ליברלית".

צורחת: מה עשה בעלה של אנה ארונוב שהרס לה את הבוקר?
״בואו נמצא אנשים חדשים״: ציון ברוך זועם על הממשלה

פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך כאן 11)
פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך כאן 11)

לפני כן ציינה: " שלושה דברים שאני אוהבת בידיעה אחת: 1. תמר אלמוג. מעריכה את היושרה והמקצוענות שלה כבר עשורים, מאז מהמפגש הראשון בפקולטה למשפטים. 2. הפרדת רשויות, את עדיין כאן! 3. צדק חברתי בפעולה. משמח ששוויון הוא עדיין הבסיס החוקי של בתי -המשפט בישראל. ועכשיו נחכה לתגובת הרשות המבצעת המתוקה שלנו שקצת התבלבלה ושכחה את עקרונות הדמוקרטיה". את הפוסט חתמה ברוח מעודדת: " יש שופטות ושופטים בירושלים! בינתיים", ומיד פנתה אל קהל העוקבים שלה: "מה לדעתכם יקרה עכשיו?". 

צילום המסך של כתבת החלטת בג''ץ שהעלתה רוזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
צילום המסך של כתבת החלטת בג''ץ שהעלתה רוזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

התגובות לא איחרו להגיע, ביניהן כאלה שהביעו אהדה ותמיכה בדעותיה של רוזנברג, כגון: "רשמת מדויק", "הגיע הזמן" או "הלוואי וכולם התגייסו!! ככה צריך להיות", לצד תגובות נגד מעטות, כגון: "פאולה, את לא בקפריסין ביוון אי שם, אז תשמרי לך את הדעות שלך גם".