> בני הזוג שלומי ואורלי אלכסנדר גדלו והכירו בשכונת נחלת יהודה בראשון לציון. לימים הם ירדו למיאמי והרוויחו שם כסף רב בעסקי הנדל"ן ובעסקים שונים שהקימו. בשבוע שעבר עלתה המשפחה שוב לכותרות דווקא בהיבטים שליליים, אחרי פרסומים בחו"ל ובארץ שלפיהם הוגשו שתי תביעות על מעשי אונס שביצעו לכאורה בניהם, התאומים אורן ואלון אלכסנדר. בנוסף, הוגשה גם תביעה שלישית בטענה לאונס שביצעו, לכאורה, יחד עם אחיהם הגדול טל. בן נוסף של המשפחה, שאינו מעורב בפרשה, נשוי לבתה של מיליארדרית מפורסמת. עורכי הדין של המשפחה טוענים להאשמות שווא במטרה לסחוט את לקוחותיהם.

שלום לשלומי אלכסנדר, האבא. אני כותבת השבוע על הבנים שלך ועל הפרשה שהתפרסמה.
“מצטער, לא באמת יכול לדון בזה, אבל האמת תמיד מנצחת".

>כוורת זיקוקים הונחה בכניסה לחנות הבגדים “פילוסופי" בכיכר המדינה בת"א. הכוורת התפוצצה והסבה נזק לעסק. כוחות משטרה הגיעו לזירה והחלו בחקירה. המשטרה אוספת צילומים ממצלמות אבטחה וגובה עדויות, וטרם נעצרו חשודים. בעל החנות אריה פסחוב, דמות צבעונית, הידוע בקשריו עם האוכלוסייה הרוסית העשירה, נשמע, יום אחרי האירוע, נינוח ולא מאוים, ממש כמו לאחר טיול רגלי בפארק: ״אצלי הכל טוב, החנות עובדת כרגיל ואין לי מושג מי עשה את זה״.

>כפיר אדר, הכתב של אתר ICE, החליט שנמאס לו לקרוא כל שני וחמישי על הורים ששוכחים ילדים במכונית, אז הוא הקים את עמותת “כרית ביטחון" שתשים קץ לתופעה.

אדר, למען הילדים?
“ראשית, אני חייב לציין כי הקמתי את העמותה עם עיתונאי נוסף, שסיים לאחרונה את עבודתו ב־ICE, תום נחום, והוא ייסד יחד איתי את העמותה. ישראל היא המדינה המובילה בעולם במקרי המוות הנוראים הללו. רק בשלושת החודשים האחרונים היו כבר שלושה מקרי מוות מזעזעים שפתחו את 2024 בצורה כואבת".

>שנה לאחר הרכישה, רשת האופטיקה ERROCA BY SUPER־PHARM מרחיבה את פעילותה ומשיקה מותג בית חדש תחת השם ERROCA. הגיעו ופיזרו אבק כוכבים: עפר שכטר, רגע לאחר ההכרזה על ההריון הטרי, ליאל אלי, שחף רז, עינב בובליל ועוד.

ליאל אלי (צילום: אור דוגה)
ליאל אלי (צילום: אור דוגה)


עופר שכטר (צילום: אור גפן)
עופר שכטר (צילום: אור גפן)


עינב בובליל (צילום: אור גפן)
עינב בובליל (צילום: אור גפן)