מאיה קיי עלתה אתמול (רביעי) לבמה ב"רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 יחד עם בן זוגה לריקודים לוטם מדמוני, כשברקע השיר "ברבי". הדוגמנית, היממה את השופטים שנתנו לה כולם את הציון הנחשק 10 וזכתה לגל אהדה חריג ברשתות החברתיות, לאחר שהביצוע שודר בפריים טיים. קיי מסומנת מתחילת הדרך כאחת ההבטחות של העונה הנוכחית של ריאליטי הריקודים המצליח, וכעת זה מגיע גם עם תג מחיר.

מאיה קיי ולוטם מדמוני בביצוע לשיר "ברבי" (צילום :באדיבות קשת 12)

ל-TMI נודע בבלעדיות כי לקראת חג חנוכה הקרוב, ובהנחה שאכן המצב יאפשר והכל יצא לפועל כמתוכנן, קיי תופיע באחת מהפקות הענק של החג, כשנכון לרגע זה, לא אחת, אלא שלוש הפקות של מחזות זמר נלחמות ראש בראש מי יהיה זה שיצליח להחתים אותה למופע שלו בתור התפקיד הראשי. מיותר לציין, שבשנים רגילות בהן אין מלחמה, כוכבים בסדר גודל של קיי יכולים להשתכר גם במאות אלפי שקלים להפקה של חודש, לכן אנחנו מאמינים שאת השנה הזאת היא תסיים עם רווח נאה במיוחד.

מאיה קיי (צילום: אור גפן)
מאיה קיי (צילום: אור גפן)

אגב, נציין כי הדוגמנית המצליחה היתה מחויבת בשנה שעברה למחזמר "בת הים הקטנה" לצד האקס, טל מורד. המחזמר כידוע, לא יצא לפועל בגלל המלחמה אבל כעת יהיה מעניין לראות האם ינסו להחזיר אותו עם השחקנים המקוריים או שהיא תתחייב לאחת אחרת.

טל מורד, מאיה קיי בצילום ל\'\'בת הים הקטנה\'\' (צילום: שי הנסב)
טל מורד, מאיה קיי בצילום ל\'\'בת הים הקטנה\'\' (צילום: שי הנסב)