לאחר שהשחקנית ההריונית גל מלכה שיתפה בחודש מאי האחרון סרטון המגלה כי העובר ברחמה הוא בת, אליו נראתה מגיבה בהפתעה, גל הביקורות מקהל העוקבים באינסטגרם לא איחר להגיע. "תסתמי ותלדי בשקט", נרשם מאחד העוקבים, ואיתו תגובות נוספות, כגון: "עצוב להיות טיפשה", "וזאת הולכת להיות אמא", "מתי יהיה מבחן לקבלת רישיון להורות?".

מצער: בקשתו האחרונה של הזמר אדם לא מומשה
השאירה את החליפה בבית: דפנה ליאל עם סקיני וחולצת תחרה כמו שעוד לא ראיתם

בסשן שאלות-תשובות שערכה היום (ראשון) בסטורי שלה, השיבה מלכה לעוקבים שלה על התגובות הקשות שקיבלה עם פרסום הסרטון. "כולם ראו שהייתי בהלם שיש לי בת ולא בן מהסיבה הפשוטה שאני כל החיים שלי חשבתי שיהיה לי בן. ראיתי אותו מתגלגל פה בבוץ ונכנס הביתה מלוכלך, וכבר היה לי שם לבן, וכל זה בגלל שזה קצת הסיר ממני איזו דאגה ואחריות בגוף שלי כי אני בעצמי סוג של טומבוי כזה, אז אמרתי אם יהיה לי בן יהיה לי יותר קל".

גל מלכה משיבה לתגובות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל מלכה משיבה לתגובות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לאחר מכן המשיכה מלכה והוסיפה: "אז כשאמרו לי שיהיה לי בת זה נורא ריגש אותי שיש לי בת, כי אני אצטרך להיות אחראית על בת, על בגדים יפים, על קוקיות, על סדר על נקיון, וזה פשוט לא אני וזה נורא מדאיג ומלחיץ ומבלבל, כאילו איך אני זכיתי בזה שתהיה לי בת? משם זה נבע הסרטון הזה, ואז הגיעו התגובות. התגובות שהעליתי הן כלום לעומת מה שבאמת קראתי, וזה מאוד מאוד קשה לקרוא. ואני רוצה לשאול אתכם, אנחנו לא נמצאים בתקופה כזו של אחדות? כאילו לא מדברים על זה? לכתוב ככה דברים לאישה בהריון? אני כאילו לא נפגעתי על עצמי כמו שנפגעתי על זה שמדברים ככה לאישה בהריון".

גל התגובות שקיבלה גל מלכה על גילוי מין העובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל התגובות שקיבלה גל מלכה על גילוי מין העובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לסיום סיכמה במסר: "חברים אתם חייבים לראות מה אתם כותבים כשאתם מגיבים. אתם חייבים לנשום מהאף, להוציא מהפה, ולחשוב מה אתם מגיבים. תשמרו על הפה שלכם ועל המחשבות שלכם. יהיה לכם הרבה יותר טוב בחיים. ואהבת לרעך כמוך".

גל מלכה במסר לקהל העוקבים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל מלכה במסר לקהל העוקבים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)