רגע אחרי שפיזזה על רחבת ״רוקדים עם כוכבים״, תפסנו הבוקר (ראשון) לשיחה את ירדן ג׳רבי ואת זוגתה עדי אמבר על סט הצילומים של חברת ההלבשה התחתונה ״דלתא״. השתיים שיתפו אותנו בהתרגשות לקראת החתונה, ההשפעה של התוכנית על חייהן האישיים והניסיון לתפקד בזמן שהחדשות הרעות ממשיכות להגיע. 

ירדן ג׳רבי ועדי אמבר (צילום: רפי דלויה)
ירדן ג׳רבי ועדי אמבר (צילום: רפי דלויה)

עדי, איך זה היה לראות את זוגתך מככבת על הרחבה אתמול?
״אני עוקבת אחריה ואחרי התוכנית הזאת, וגם הייתי איתה שם בצילומים - היא מדהימה״. 

ירדן בהקשר הזה, הריקוד הוכתר כביצוע הטוב ביותר שלך מתחילת העונה. למרות שהוא קיבל ניקוד גבוהה, היית מאוד קרובה להדחה. איך את מרגישה עם זה?
״קודם כל, זו התוכנית. הרכבת הרים הזאת, שאת יכולה לעשות את הביצוע הכי טוב שלך, אבל גם הוא תלוי באנשים אחרים. אמנם קיבלתי ציון גבוה מהשופטים, אבל הניקוד משתקלל גם עם ההצבעות של הקהל באולפן. אני צריכה שיתמכו בי יותר. אני לא יודעת מה הם אומרים לעצמם. אולי הם אומרים ׳טוב, יש לה מספיק נקודות היא לא צריכה׳. אבל בכל זאת - תצביעו לי! בבקשה!״. עוד המשיכה ואמרה: ״תראי, כל פעם מחדש מתחילים מאפס ואני ממשיכה קדימה״. 

האסרטיביות והפרפקציוניזם שלך מגבילים אותך במהלך התוכנית? בעונה הזו לגמרי מדגישים את הקושי שלך להשתחרר.
״כן, הם טוענים שאני יותר מבצעת מאשר רוקדת וזה באמת הקושי שלי. בנוסף לזה תחשבי כמה דברים יש לי לשפר ולעשות. אני מנסה לעשות את זה כמה שיותר, אבל זה פשוט קשה מאוד ליישם הכל ביחד. אני עובדת על זה. הפרפקציוניזם שלי גם בא לידי ביטוי בחדר החזרות. זאת אומרת, אני עובדת הכי קשה. אני נמצאת בכל החזרות, אני חושבת על זה 24/7, אני הולכת לישון מוקדם לפני כל יום צילום, אני רוקדת תוך כדי שינה ואני ממש חיה את זה. לטוב ולרע״.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ירדן ג׳רבי ועדי אמבר (צילום: רפי דלויה)
ירדן ג׳רבי ועדי אמבר (צילום: רפי דלויה)

עדי, איך את מרגישה בכל הדבר הזה?
״אני נכנסתי למערכת היחסים הזו בידיעה. דיברנו על זה לפני וזו בעצם כל החבילה. אני יודעת שזה אינטנסיבי אבל זמני. אני תומכת כמה שאפשר. בסופו של יום, חשוב לי שהיא תהנה ובאמת תוציא את המקסימום. ושתזכור את החוויה הזאת כתקופה מאוד חיובית. אז אני מנסה לדרבן כמה שיותר.

ובתוך כל זה, איך אתן מצליחות להתכונן תוך כדי לחתונה שבפתח? 
״אנחנו מנסות להניע, זה קשה בגלל הלוז. לא כי אנחנו בשוק מזה, אלא להבין קודם כל את הקונספט. בעיקרון זה תוכנן מראש כבר לשנה הבאה, אז יש לנו זמן. אנחנו לא בלחץ ולא צריכות שזה יהיה כאן ועכשיו. יש לנו מלא אופציות ואותי באופן אישי זה מבלבל. עדי קצת יותר ממוקדת מטרה ויודעת״.

ירדן ג׳רבי ועדי אמבר (צילום: רפי דלויה)
ירדן ג׳רבי ועדי אמבר (צילום: רפי דלויה)

מבחינת אווירה, אתן מדמיינות את זה כאירוע יותר אינטימי, סולידי?
״אנחנו מאמינות שיהיו פשוט שני אירועים, שאחד יהיה מאוד אינטימי, רק עם המשפחה והחברים הקרובים. מאוד מצומצם. והאירוע השני יהיה טיפה יותר גדול. מסיבה עם כולם״.  

אני חייבת לשאול - מי מביניכן יותר ״לחוצת חתונה״?
״אני לוקחת את זה למקום חיובי. זה לא בא ממקום של לחץ. אני באמת יודעת לזהות דברים טובים. אני חושבת שיש לנו זוגיות מדהימה, מאפשרת ותומכת. אם עדי רוצה ללכת עם חברות שלה ולחגוג וליהנות, אז הכל טוב. היא יכולה לעשות את זה. ואם בא לנו להיות ביחד, אז נהיה יחד. אני חושבת שהזוגיות שלנו באמת טובה, אמיתית, כנה ומכבדת. יש לנו חברות מאוד טובה״.

ירדן ג'רבי ובת הזוג עדי אמבר לאחר האירוסין  (צילום: פרטי)
ירדן ג'רבי ובת הזוג עדי אמבר לאחר האירוסין (צילום: פרטי)

אתן מתחתנות במציאות קשה ביותר ועדיין ממשיכות לתפקד בזמן שכל האבל הזה מסביב. 
״אנחנו בתקופה מאתגרת. אני חושבת שהאחדות והכוח שלנו מגיע מהיום-יום. צריך כל פעם לשמור על האופטימיות הזאת. לקום בבוקר עם ראש מורם ולראות מה כן אפשר לעשות פה. ובתקווה באמת שהחטופים והחטופות יחזרו. שאנחנו נחזור לחיות פה חיים שקטים ובטוחים. ושהחיילים שלנו יחזרו בריאים״.

בשבוע שעבר נודע כי עומר סמדג׳ה, בנו של חברך ומאמן נבחרת ישראל אורן סמדג׳ה, נפל כשלחם בגדוד 9203 בחטיבת אלכסנדרוני. 
״הוא מהמשפחת ג'ודו שלנו. באמת ילד פלא ולוחם. זה מטלטל כי אנחנו מצד אחד חיות את החיים שלנו, ומצד שני יש מציאות אחרת לגמרי שמתרחשת. משפחת ג'ודו זו משפחה אחת גדולה, אנחנו כולם מכירים. ועומר גדל אצלנו, הוא רץ בין המזרני ג'ודו כל הזמן. זה כואב וקשה. משפחת סמדג׳ה היא משפחה מדהימה. אורן וליאת. קשה להכיל ולקבל שהכי טובים שלנו נופלים. והכל במטרה לשמור עלינו. זה המקום הקשה שלנו, ואני מקווה שיהיה בסדר״.