הדרמה שהתחוללה אמש (שבת) בין אמילי קופר לעידן גלפר בבית האח הגדול עדיין לא הצליחה להרגיע אותנו ולהחזיר לנו את הרוח למפרשים. "אתה מצטער על מה שקורה ביני לבינך בבית?", שאלה אמילי את עידן ברגע של כנות. "זה טבעי מאוד, זה לא... מה זה מצטער? אני אולי כן הייתי מעדיף לעבור את הדרך שלי פה לבד, ולא עם מישהי, וגם כבר לא זורם לי שכולם אומרים לי 'זוג', 'זוג', 'זוג'", השיב לה עידן במעט מבוכה שהפכה במהרה לביטחון כובש, כשחתם: "את כולם אני אתקן, אנחנו לא זוג", באחת הסצנות היותר משפילות שראינו בריאליטי ועוררה סערה לא קטנה ברחבי הרשת. 

צמוד צמוד: און רפאלי ועדן גולן מתקרבים
השאירה את החליפה בבית: דפנה ליאל עם סקיני וחולצת תחרה כמו שעוד לא ראיתם

עידן בשיחה עם אמילי בבית האח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עידן בשיחה עם אמילי בבית האח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זה לא נגמר שם, כי גלפר המשיך באמירותיו החותכות ואמר: "ויותר מזה, אני גם מחדד את זה, גם כשנצא מפה אנחנו לא נצא זוג. כל עוד אני ואת פה, וממשיך מה שממשיך בינינו, אז את החברה הכי טובה שלי פה". "גם יש בינינו פער גילאים", הוסיף, "ופער דברים שעברנו בחיים, וכמות קשרים וכמות השנים שהעברנו בזוגיות, צריכים להתקדם לאט לאט ובאמת לנסות לשמור את זה כחברות טובה", אמירה שזכתה לפרצופים לא מסופקים מצידה של אמילי. 

אמילי קופר בויכוח עם עידן בבית האח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אמילי קופר בויכוח עם עידן בבית האח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"זה מטריף אותי איך שאתה מגדיר את הדבר הזה", היא הגיבה ובין היתר אמרה בביטול לדבריו: "חברים הכי טובים לא מתכרבלים יחד במיטה ומתנשקים יחד מתחת לשמיכה". "אני הרבה זמן לא בזוגיות, אז לבנות זוגיות פה זה דבר מפחיד", ענה עידן כשאמילי הרימה את קולה, ובכך ערער רשמית את היחסים הרומנטיים בינו לבין אמילי והשאיר אותם כחצי שאלה פתוחה. הסצנה, כצפוי, עוררה תגובות זועמות ברחבי הרשת שקראו לדייר גבר רעיל ודוש.

אמילי ועידן מגדירים את היחסים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אמילי ועידן מגדירים את היחסים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בתוך כל הדרמה הזו, נתפסה היום אורית טנג'י, שיצאה אתמול בהדחה מפתיעה כמודחת החמישית של העונה, והבוקר נצפתה מגיעה לבנייני רשת 13 לטובת ראיונות בערוץ, כשהיא נהנית מדקות התהילה הקצרות.

אורית טנג'י (צילום: יחצ)
אורית טנג'י (צילום: יחצ)

טנג'י, האחת הדיירות הבולטות מאז תחילת העונה, מצטרפת לבתה, לירון טנג'י, שהודחה שנייה העונה ומצאה את עצמה מתרסקת על מדרגות היציאה של בימת נווה אילן. טנג'י, כזכור, יצרה לא מעט מריבות ועימותים עם דיירי הבית. אמש בחצות היא חזרה לחיק משפחתה, והתאחדה עם בתה המודחת. 

לירון טנג'י (צילום: מיכה לובטון)
לירון טנג'י (צילום: מיכה לובטון)