בתכנית הבוקר של רשת 13 "פותחים יום", המגישים ירדן הראל ואלעד זוהר אירחו מנטליסט ואמן חושים, המתמחה בין היתר גם בייעוץ זוגי. הראל התבקשה לחשוב על מילה בראשה, במהלך סשן שיוכיח ויראה לצופים את כישרונו של המנטליסט העונה לשם יהודה, כשינחש את מילתה.

ירדה מחולצת הפפיון: תפסנו את ח"כ טלי גוטליב בתיעוד נדיר מבלה בים
איזה מרגש: ירדן ויזל הפכה לאמא לאחר טיפולי פוריות ממושכים

המנטליסט וירדן הראל ב"פותחים יום" (צילום :באדיבות רשת 13)

בעוד הוא מתחיל לצייר על גבי הלוח המחיק, מכריז המנטליסט כי ניחש את המילה וחושף על הלוח ציור של זוג מתנשק. הראל אישרה שאכן הציור קשור למילה שחשבה עליה: "חתונה". המנטליסט יחד עם זוהר המגיש ושאר האורחים התפלאו לשמע המילה הספציפית הזאת.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

המנטליסט המוכשר החל לייעץ להראל טיפ זוגי-משפחתי ואילו זוהר אמר כי הוא יודע איזה זמר היא תשמח שישיר לה בחתונתה עם בן זוגה הנוכחי, הפרשן הצבאי יוסי יהושע, כשהוא מרמז ל"שימי נר על החלון" בביצוע הקאבר הזכור מימי כוכב נולד 1 על ידי הראל מויאל, מה שהוביל אותם במעבר ישיר לראיון הבא המתוכנן עם הזמר.

ירדן הראל (צילום: שוקה כהן)
ירדן הראל (צילום: שוקה כהן)

לאחר מכן אישרה המגישה הראל כי היא ובן זוגה יוסי אכן נכחו בהופעתו של מויאל לאחרונה, מה שמחזק את סברתו של המגיש שלצדה באשר לטעמם המוזיקלי של הזוג, ואולי אף על האפשרות הקרבה של הזוג לחתונה, כפי שרמזה הראל. TMI הכי מאמינים בחושים על טבעיים ובזכות האייטם הזה, מזמנים לכם חתונה עוד השנה.