במהלך מופע מחווה לאביו, יהונתן גפן ז"ל, שקיים בסוף השבוע בהיכל התרבות שבתל אביב, תקף גפן במילים חריפות וקשות את ראש הממשלה, כפי שפורסם בוואלה תרבות. "הם אנשים שהלכו ונשלפו מהמיטות שלהם בבוקר באותה שבת ארורה", אמר לקהל בהתייחסו לחטופים שנלקחו לעזה. "אנחנו צריכים לעשות הכול, ללכת ולמחות ולצעוק, עד שאחרון החטופים יחזור הביתה".

גם אתם יכולים לכתוב שיר לעומר אדם: המיזם החדש של הכוכב
אחרי שמונה חודשים: מרגי מכריז על מופע חדש בישראל

גפן המשיך ואמר: "אני יודע שאני נשמע קיצוני, זו דעתי כמובן, זה לא משהו שאני יודע, אבל לפעמים אני מרגיש שטוב לביבי שהם שם, שטוב לביבי שהם מתים כל יום שם אחד ועוד אחד. סליחה אם אני נשמע קצת פוליטי, אבל אני חושב שביבי חושב על השלטון שלו, ולא על המשפחות שמדממות כל יום. אני חושב שהגיע הזמן לסיים את המלחמה ולהחזיר את כולם הביתה. אבא שלי הלך לעולמו והוא השאיר אותנו עם הרבה מאוד אנשים רדודים ושטוחים ודבילים. פה הערב יש נראה לי קהל שפוי, נכון? אני מאוד אתפלא אם יש פה ביביסטים בקהל היום".

בתגובה לדברים, יואב אליאסי (הצל) כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "איך פח האשפה הזה שנקרא אביב גפן עבד עליכם כשהוא סיפר לכם שהוא התמתן עבור הופעות בוועדי עובדים, שהוא כבר לא שמאלני כדי לקבל חיבוק מהרחוב, שהוא כבר לא נגד חרדים כדי לקבל פרסומות בבני ברק, שהוא כבר לא שונא ימנים ומתנחלים ולא עושה דה-לגיטימציה ומספר בטלוויזיה הזרה שאנחנו צבא כיבוש, שהוא מאמין באחדות ופיוס כל עוד הכבשים קונים כרטיסים להופעות, ושהוא כבר לא קורא להשתמטות משירות צבאי כי צריך להופיע מול חיילים. בקיצור, עבד עליכם בעיניים. זה חלאת אדם המכונה אביב גפן".

עוד הוסיף, "כשאני עולה לבמה, אני סותם את הפה שלי גם כשיש לי מה להגיד. כדי שאם אדם אחד שקנה כרטיס ולא מחזיק באותה דעה לא ייפגע וירגיש שפגעתי בו. אבל אני הקיצוני ואביב גפן מקבל מאוניברסיטת הכיפות תואר דוקטור של כבוד. אביב גפן לא ידע מה זה כבוד גם אם הכבוד יבעט לו בפרצוף. בקיצור, אפס".