שוחחנו עם יוגב מלכה בסט הצילומים של המותג טופ טן. בעוד מלכה נבחר להיות הפרזנטור החדש של תכשיטי הגברים, זוגתו ג׳וליה שחר קורעת את הרחבה של ״רוקדים עם כוכבים״ עם השחקן דור הררי

מה אתה עושה בימים אלה?
״הצטרפתי לרשת של 13 סניפים של מכון נינג'ה, שנקראת ׳נינג'ה קידס׳. אני בעצם מוביל את הנבחרות ומאמן את הדור הבא. אני גם מעביר הרצאות על הדרך שעברתי בשנים האחרונות. אני חושב שבעולם שאנחנו חיים בו כולנו רגילים כבר לראות את התוצאה. בין אם זה אינסטגרם, טלוויזיה. חשוב לי לספר על הקשיים, הפחדים שעברו לי בראש והחששות. במסך הטלוויזיה הצטיירה לי דמות מאוד חזקה וחשוב לי לדבר גם על הפחדים שעברו אצלי. זאת במטרה להגיד לאותם ילדים שצופים בזה בבית שידעו שזה בסדר לפחד ולהרגיש הכל. בסופו של דבר הכל זה דרך ולא רק התוצאה שרואים בסוף״. 

יוגב מלכה (צילום: מאיר כהן)
יוגב מלכה (צילום: מאיר כהן)

בעונה הקודמת אתה נחשבת ל״רווק הנחשק״ של התוכנית, וכעת הטייטל הוענק להררי שרוקד צמוד עם זוגתך. איך אתה מרגיש עם זה? 
״אני חייב להגיד שלפני התוכנית הייתי בטוח שזה יהיה הרבה יותר מאתגר עבורי מבחינת קנאה. הייתי בטוח שאני הולך להיות גמור מזה. ממש הכנתי את עצמי מראש. כי את יודעת, זה החלום שלה ואני בחיים לא אמנע ממנה לעשות משהו בגלל קנאה או תחושה אחרת שלי. אבל האמת שזה הרבה יותר קל ממה שציפיתי ודור אחד הגברים. לא סתם הוא נחשק, דור באמת גבר-על גם באישיות, גם בתור רקדן וגם כבן אדם. אני סומך עליו בעיניים עצומות״.

עוד המשיך ואמר: ״היא אהבת חיי ואין לי לרגע אפילו חשש. וגם אחרי שאני בעצמי חוויתי את זה, אני יודע כמה זה מקצועי. כי אני זוכר שכשאני וג'וליה היינו מגיעים לחדר החזרות, אין בני זוג, אין ׳פוצי מוצי׳. זה נטו מקצועי. והחיבור שנרקם בינינו התקיים הרבה מעבר לחדר החזרות. אני איתה ב-100% ואין לי אפילו טיפה של חשש״.

דור הררי , ג'וליה שחר (צילום: רותם לבל)
דור הררי , ג'וליה שחר (צילום: רותם לבל)

אתם חושבים על שידוך פוטנציאלי לדור? 
״אני חושב שיש לו כל כך הרבה פוטנציאל קיים ב׳שוק׳, גם פנו אליי ולג׳וליה. אבל זה לגמרי שלו. קורים באמת הרבה דברים, אבל הוא צריך לעשות מה שטוב לו. אני מאמין שהוא ימצא את הבחורה המדויקת עבורו. הוא באמת מדהים ומי שתהיה איתו תזכה״.

מלבד דור וג׳וליה, מי הזוג הפייבוריט שלך? 
״תשמעי, אני באמת חושב שג'וליה ודור ינצחו בעונה הזו. בסופו של דבר זו טלוויזיה. זה שילוב של כישרון והבן אדם. ויש להם שילוב של הכל. גם ריקוד מדהים, וגם הוא לוחם - רלוונטי במיוחד בתקופה הזו. אבל אם אני חושב על זוגות נוספים זו תהיה כמובן לינוי אשרם שהיא פשוט מדהימה. והאמת גם רומי פרנקל שעושה דרך יפה. לינוי התחילה במקום גבוה כבר והיא ממשיכה לשמור על המקום הזה מאוד יפה. אבל רומי עושה דרך ממש יפה. גם טל מורד. אני אוהב לראות את הדרך הזו שהם עוברים.

גם אני, בתור מי שהגיע בשנה שעברה בלי רקע בריקוד, עברתי דרך ותהליך. זה כיף לראות אותם גם עוברים את התהליך הזה״. עוד סיפר: ״ג'וליה גם אמרה את זה פעם אחת שמי שיצא מהמקום הזה עם זוגיות יכול לעבור הכל יחד. כי זו אחת החוויות הכי מאתגרות שיש בתור פרטנרים. ואם משהו ימצא שם אהבה, זה כנראה ימשיך שנים קדימה״. 

יוגב מלכה (צילום: מאיר כהן)
יוגב מלכה (צילום: מאיר כהן)

יצא לך לחשוב על זוג רומנטי פוטנציאלי? 
״לא יודע להגיד מי. כמובן שיש את הזוג שכולם מדברים עליו. שזה טל מורד וסנה סוקול. אבל באמת שאין לדעת״.

לא מתעורר בך החשק לחזור לרקוד? 
״תראי, עברתי דרך משמעותית וזו הייתה החוויה הכי מדהימה שהייתה לי בחיים. אבל הנינג'ה זה החלום שלי. ו׳רוקדים עם כוכבים׳ זו חוויה פשוט מדהימה. וגם את נמצאת במשך חצי שנה במעטפת גדולה״. עוד אמר: ״אבל אני וג׳וליה כבר לא נמצאים פעם אחת בכובע של בני זוג ופעם אחרת בכובע של מפקדת וחייל. אנחנו בבית בכיף שלנו ובאמת בדנימיקה של בני זוג רגילים. אז אמנם לפעמים יש לי חשק ובאמת ריקוד זה הדבר הכי כיף שיש. אבל אני גם אומר תודה שאני לא עושה עכשיו את הפרויקט הזה״.

יוגב מלכה (צילום: מאיר כהן)
יוגב מלכה (צילום: מאיר כהן)

אני יכולה להיות דודה פולניה ולשאול אם עולות לכם מחשבות עתידיות?
״את לא הדודה היחידה. יש הרבה דודות כאלה. חד משמעית יש את הדיבור על זה אבל אני באמת לא רוצה לפתוח פה. כי היא אהבת חיי ואני כל כך אוהב אותה. כל כך כיף לנו ביחד וכשזה יקרה זה יקרה. כרגע אני מעדיף לשמור על רוגע בדבר הזה. ולא לדבר על זה כדי לתת לזה לקרות״.