מאיה קיי נחשבת לאחת הפייבוריטיות בעונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים" ב-"קשת 12", כלשצדה כל הזמן נמצא האקס טל מורד שמתמודד גם הוא בעונה הנוכחית ונחשב להבטחה גדולה. מדורי הבידור עסוקים בעיקר להבין האם השניים מצליחים לרקוד אחד לצד השני ולתפוס את המבטים שלהם בכל פעם שהשני עולה לרחבה.

מאיה קיי (צילום: אור גפן)
מאיה קיי (צילום: אור גפן)

כעת, מגיבה קיי בפתיחות ובכנות שלא שמענו ממנה מעולם, בפרק שישודר הערב (רביעי). "שברון לב זה לא פשוט, כאילו יש לי המון מחנק בגרון, המון. אני מרגישה שזה מאוד בא לידי ביטוי בריקוד הזה. אני מרגישה שהרגשות של התקופה האחרונה שאני עוברת, מאוד יוצאים החוצה בריקוד הזה", אמרה הדוגמנית.

מאיה קיי על שברון הלב שחוותה (צילום :באדיבות קשת 12)

עוד המשיכה כשאמרה: "הרשתות מאוד משפיעות עלי והתחרות הזאת היא קשה. הכל ביחד יוצר איזה מין טורנדו מסוים. אני חושבת שהמון פעמים מתעסקים בדברים שהם לא קשורים, שלפחות לא בא לך שיהיו קשורים כי בא לך שיסתכלו עליך כעל עצמך, כעל אחד, כעל מישהו שבא ועובר דרך שהיא קשה, מאוד, מספיק קשה כבר. אין צורך להוסיף קושי. בסופו של דבר שופטים את יכולות הריקוד שלנו אבל אנשים מהצד לא מסתכלים על זה בכלל".

מאיה קיי, טל מורד (צילום: רפי דלויה, טין ניק yes)
מאיה קיי, טל מורד (צילום: רפי דלויה, טין ניק yes)

בהמשך, התייחסה באופן ישיר לאקס כשאמרה: "הם בעיקר עסוקים בלפענח את האם אני הסתכלתי, ואם היה מבט פה, ולפענח האם הוא מחא כפיים ודי, די. סבבה, אני יודעת שאני בעולם הזה ואני יודעת שאני צריכה להיות כביכול כבר רגילה, אבל אני לא. אני לא חושבת שיהיה אי פעם מצב שאני אתרגל לזה. אני שמה את הלב על השולחן ואני חושבת שאני הכי חשופה. מקווה שאני אצלח את זה".