- יש גם חדשות מפלורידה. הנסיך הגולה במיאמי, יאיר נתניהו, ינאם בכנס של הכנסייה האוונגליסטית ב־14 ביולי. בהסבר המצורף נכתב: “נתניהו הוא מרצה מבוקש, סופר ומומחה ברשתות חברתיות וניאו־פוליטיקה". ליאורה מזכירה שהאוונגליסטים הם אוהבי ישראל שרופים, אבל מצד שני הם מנבאים את מלחמת גוג ומגוג שבסיומה הם יירשו כאן את הארץ.

וכמו תמיד, דובר המשפחה, עופר גולן, סירב להגיב. 

יאיר נתניהו (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
יאיר נתניהו (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

> אחרי שליאורה חשפה השבוע את בן הזוג החדש של השחקנית שלומית מלכה, אביב דניאל, הנכד של טייקון הגז, יצחק תשובה, גונבה לאוזניה שמועה עקשנית שלפיה אמא שלה, אנה מאגין, נפרדה מבן זוגה בשנים האחרונות, עמיקם כהן, יו"ר אל־על לשעבר.

מאגין, בעיות בהמראה?
“ליאורה היקרה, אין נושא פחות חשוב מזה במציאות בה אנו חיים. אין בכך אמת, ויותר מכל, אשמח לא להיות אייטם. תודה רבה".

שלומית מלכה (צילום: אור גפן)
שלומית מלכה (צילום: אור גפן)

> ועדיין במשפחת תשובה: בשני השבוע, בחתונת אחר צהריים צנועה, הובילו חיה ויצחק תשובה ביחד עם בתם וחתנם, אורלי ואיסי דניאל, את בנם לחופה.

> בסוף השבוע שעבר נפשו יחדיו השרה לשעבר, איילת שקד, ובעלה אופיר, עם ורד וברק רוזן, בעלי חברת הנדל"ן ישראל קנדה.

> ומי שהצטרף כאחד היועצים לחברת ישראל קנדה הוא ראש עיריית הרצליה לשעבר, משה פדלון, שהפסיד בבחירות האחרונות במפתיע ליריב פישר.

פדלון, אין צינון? זה לא צורם קצת שהצטרפת לחברה שבונה בהרצליה?
“אין בחוק תקופת צינון, וכמובן שאין לי שום עיסוק בפרויקטים הקשורים להרצליה".

משה פדלון (צילום: מולי גולדברג)
משה פדלון (צילום: מולי גולדברג)

 > במסגרת הפעילות הציבורית של נורית דאבוש, המשמשת כיו"ר ועדת הקרנות של המוסד לביטוח לאומי, היא קיימה סיור עם שר העבודה יואב בן צור בפרויקטים שהקרן תומכת בהם. דאבוש: “ביקרנו במעון יום שיקומי של עמותת אלי"ע לפעוטות לקויי ראייה ועיוורון בב"ש, ושם לא נותרה עין יבשה כשניגשתי לפעוטה שאינה רואה כלל, ובשל החום שבקולי ניגשה וחיבקה אותי".

- שגריר בריטניה בישראל, סימון וולטרס, אירח את חוג הידידים של מרכז פרס לשלום ולחדשנות. מייסדת ומנהלת חוג הידידים, יונה ברטל, סיפרה על המפגש שלה עם המלכה אליזבת השנייה והנסיך צ'ארלס בארמון בקינגהאם, וחמי פרס נתן סקירה אופטימית על המצב במזרח התיכון לאחר שהמלחמה תסתיים. עוד השתתפו: ג׳ניס ודני גילרמן והאדריכל אמנון רכטר.

חמי פרס, סימון וולטרס, יונה ברטל (צילום: יחצ)
חמי פרס, סימון וולטרס, יונה ברטל (צילום: יחצ)