- ברשתות מסתובב פרסום, לכאורה, של מנכ"ל בית החולים הדסה לשעבר, פרופ' זאב רוטשטיין, שכביכול ממליץ על מכשיר המחזק זקפה גברית.

פרופ' רוטשטיין, איך נודע לך על הפייק?
“הייתי המום לראות את זהותי נגנבת עם תמונות שלי מהאינטרנט וחתימה מזויפת שלי במבצע הונאה שבו משלים ציבור שלם, מבצעים פישינג לאסוף את פרטיהם וליצור מלכודות לגנוב כספים. כל הכתוב כמובן שקרי ואין בו קורטוב של אמת או רפואה, אבל משתמשים כאילו בי בשל היותי רופא ואמין. כמובן שהוגשה תלונה במשטרה המחפשת מי מאחורי ההונאה, בכוונתי גם לתבוע את הנבלים".

פרופסור זאב רוטשטיין בבי''ח הדסה (צילום: הדס פארוש, פלאש 90)
פרופסור זאב רוטשטיין בבי''ח הדסה (צילום: הדס פארוש, פלאש 90)

- מי שקורא תיגר על כוכב ערוץ 14, ינון מגל, הוא אורי קואל, שהחל להגיש תוכנית דומה בערוץ ,i24news 51, עם אלי אוחנה, אורלי לוי־אבקסיס ועוד. השם: “הישראלים". קצת קופי פייסט.

אורי קואל (צילום: צילום מסך חדשות 13)
אורי קואל (צילום: צילום מסך חדשות 13)

- עו"ד ברק כהן תבע את כתב “ישראל היום", יהודה שלזינגר, בתביעת לשון הרע על סך 150 אלף שקל בטענה שהוא כינה אותו “שונא ישראל" ו"אנטישמי". השופטת פסקה לטובת כהן, לאחר פשרה בין השניים, סכום של 4,000 שקל בלבד. זה לא מנע את החגיגה של שני הנצים, שטענו כל אחד לניצחון.

כהן, 4,000 שקל הם סיבה למסיבה?
“4,000 שקל משופר שלטון תמיד מהנים יותר. השופר טרם שילם".

עו\'\'ד ברק כהן (צילום: אבשלום ששוני)
עו\'\'ד ברק כהן (צילום: אבשלום ששוני)

שלזינגר, עוד ניצחון כזה ו...?
“הניצחון לא מעניין. הפה המזוהם של כהן לא שווה יחס. העיוות המשפטי הוא הסיפור: איך הגיוני שיצור יקלל אנשים ב'נאצי', ‘היטלר', ‘יודונאצי', ‘גרמני', ואז ירוץ להתבכיין לבית משפט כי קראו לו ‘אנטישמי', ואשכרה יתקיים דיון? מי שחושב שזה סביר, שיבושם לו. בעיניי, השופטת הייתה צריכה לגלגל אותו מכל המדרגות, והזוי שדיון כזה בכלל התרחש".

- בשישי האחרון פתחה עו״ד לורי גייזלר, מי שאמונה על גירושים של סלבס רבים, את ביתה המפואר בסביון וחגגה יום הולדת במסיבת בריכה לבנות בלבד. הבנות נהנו מעמדות מסז׳ ומעוד פינוקים. הגברים היחידים שהורשו להתבונן בריקודים, בברכות ובשירי ההלל לכלת השמחה היו הדי־ג׳יי ויקי דיין והשף שאול בן אדרת, שהפיק ארוחה למופת.

לורי גייזלר ושאול בן אדרת (צילום: יח''צ)
לורי גייזלר ושאול בן אדרת (צילום: יח''צ)

- לאחרונה צולם קמפיין חדש למועדון הלייף סטייל של סופר־פארם בסניף גאלרי שבקריון. בצילומים, שהתקיימו בשעות הלילה המאוחרות, השתתפו כוכבי הביצה: גל מלכה, עפר שכטר, אניה בוקשטיין ודניאל גל. המצב המתוח בצפון לא פסח גם על מלכה, הנמצאת בהריון מתקדם, שנאלצה לרוץ למרחב מוגן בשל אזעקות שתפסו אותה באמצע הצילומים.