שבעה חודשים לאחר שהודיעה על פרידתה מבן זוגה נועם טור ב-12 השנים האחרונות, קרן פלס החליטה בצעד סטנדרטי למדי לעבור דירה ולאמץ כלב העונה לשם פפר, אך נתקלה במתקפה מצד קהל העוקבים שלה בחשבון האינסטגרם. 

פרסום ראשון: אריק סיני קיבל זימון להתייצבות בבית המשפט
השחקן הישראלי שמככב בהוליווד והצטרף למחאת החטופים: "היום זה היום"

הזמרת שיתפה בפוסט את התחושות לקראת המעבר, אותו היא עושה לבדה, בעוד ילדיה נמצאים אצל נועם. בנוסף, העלתה תמונה שלה ושל הכלב פפר, כלב גזעי מסוג לברדודל, וכתבה:  ״הלב גדל ביחד איתך. מילים של אמצע הלילה והחיים: כשבית אחד הופך לשני בתים, את מוצאת את עצמך לראשונה חוזרת הביתה ואין שם אף אחד. כשהבית החדש שלך הוא לא זה שהילדים רגילים לקרוא לו בית, כי את זאת שיצאה, את מגלה באופן הכי עמוק ומיידי, עד כמה באמת בית זה כל כך הרבה יותר מקירות, גג ורצפה. הדבר הראשון שהיה לי ברור שאני חייבת לעשות, בתקופת חוסר הבהירות הכללית (ולא רק האישית), זה להביא זנב מקשקש אל חיינו. כשאני פותחת את הדלת - תמיד יש מי שכמעט נופל מהרגליים מרוב התרגשות וכשאני הולכת - היא מביטה בגעגוע, שעוד לא זכה לצידוק, אל עבר הדלת הנפתחת ונסגרת, עד שאתרחק. בשביל הילדים הבית החדש הוא לא כתובת ואפילו לא התמודדות עם מציאות אחרת״.

התגובות הזועמות לא איחרו להגיע, כשהן תוקפות את פלס על סחר בבע"ח גזעיים ועל הצטרפותה לטרנד: ״דווקא את, אישה כזו מיוחדת עם לב ענק, וחשיפה גדולה, עושה שירות לתעשייה הנוראית בעולם של כלבים גזעיים. עשרות אלפי כלבים מומתים מדי שבוע כי אין מקום בכלביות ובהסגרים, שלא נדבר על מה שקורה בבתי גידול. עצוב שעכשיו כאלו שאוהבים אותך ירצו כזה, כאילו זה מותג, במקום לבחור להציל חיים״, נכתב. 

עוקבים אחרים הצטרפו וכתבו גם כן: ״כמה עצוב לראות כלב קנוי. כמה עצוב שעוד עמוד עם עוקבים מנרמל את הסחר בכלבים". מטעם "תנו לחיות לחיות" הגיבו בפוסט בפייסבוק ורשמו במהלכו: "הגיע טרנד הלברדודל. המצאה חולנית של המין האנושי, לעשות עוד כסף על גבם של היצורים הכי טהורים בעולם", ובסופו: "למה אתם עוצמים עיניים וממשיכים לתת יד להתעללות בבעלי חיים??".