לאט ובזהירות הזמר והשחקן עידן עמדי מתחיל לחשוף באומץ את תהליך השיקום שלו לאחר שנפצע בקרבות ברצועת עזה. היום (שלישי) שיתף עמדי בחשבון האינסטגרם שלו סרטון מרגש במיוחד בו נראה הזמר הולך לאט על רגליו בליווי של צוות רפואי ואת אמו מתרגשת מהמחזה. ״אין דבר שהוא מובן מאליו בחיים האלה. למדנו את זה כולנו על בשרנו בשנה האחרונה״, כתב בתיאור הסרטון.

עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עידן עמדי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד שיתף: ״הארץ הזו, האנשים בה, תחושת הביטחון, רגעים לבנים, זריחה, שקיעה, התרגשות של אמא מהליכה פשוטה של כמה מטרים של הבן שלה בן ה-35. אין מובן מאליו. הכל עולם ומלואו. חצי שנה עברה ואני צופה בסרטונים הבודדים מבית החולים אחת לכמה ימים, להזכיר לעצמי שהכל זה נס. לחזור לנגן, לראות כדורגל עם חברים, לקחת את הילדה לחוג שחייה, לצחוק, לבכות, להתגעגע. לכל מי שכבר לא פה. אין מובן מאליו בחיים האלה. גם אם לפעמים אני שוכח״.

כמו כן, עמדי העלה אתמול תיעוד לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו מהשיקום המאתגר שחווה וחשף שיפור במצבו. לאחר הדיווח על פציעתו, קיים עמדי מסיבת עיתונאים ובה הסביר את החוויה המטלטלת שעבר, ושיתף כי ניצל בנס, הגיע לבית החולים ומצבו היה כה חמור עד שלא הצליחו לזהות אותו. 

עידן עמדי בשיקום (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
עידן עמדי בשיקום (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

מוקדם יותר חשף עמדי כי התחיל לעבוד על אלבום חדש. ובנוסף לכל זה, עלה עמדי לכותרות לאחר שסרב להשיא משואה ביום העצמאות האחרון ופירט זאת בכך שהוא אינו יכול לקבל את הכבוד בזמן שחבריו נלחמים בעזה ואזרחים רבים נהרגים.

עידן עמדי (צילום: your story)
עידן עמדי (צילום: your story)