יפתח רמון, מצמד החברים הלוהטים יפתח וסהר בעונה החדשה של "המירוץ למיליון" בקשת 12, הוא לא רק החתיך התורן של העונה, אלא גם בעל ייחוס משפחתי שמוכר בכל בית בישראל. רמון מנע מכך ולא הציג את שם משפחתו בפרק הזינוק ורק בהמשך התגלה כי הוא בנם של אילן רמון ז"ל. 

יפתח וסהר, מתמודדי המירוץ למיליון  (צילום: רגב זרקה)
יפתח וסהר, מתמודדי המירוץ למיליון (צילום: רגב זרקה)

בעבר יפתח שוחח על הנושא, אך לא פתח אותו לעומק. כך אמר: "אתה מבין, אפילו זה שאמרתי בהתחלה 'אני יפתח' ולא אמרתי 'יפתח רמון', זה חלק ענק ממי שאני, וזה בלב שלי בחיים, זה הכל, זה המשפחה שלי, אבל זה לא אני. אני בא פה כדי להיות יפתח חבר של סהר, שרצים את המירוץ. הסיפור המשפחתי שלי לא צריך לרוץ את המירוץ".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יפתח רמון (צילום :באדיבות קשת 12)

בהמשך, שיתף כוכב הריאליטי על פחדיו ממצלמות באינסטגרם: "אז עברנו את השבוע הראשון של הצילומים, האמת שפחדתי מזה. אני זוכר את הרגע שבו נהייתה לי שריטה למצלמות. הרגע שבו מעבורת קולומביה התפרקה בכניסה לאטמוספירה וכל המצלמות הסתובבו אלינו, זה הרגע שהבנתי שאיבדתי את אבא שלי. מאז אותו יום כל פעם ששולפים לכיווני מצלמות אני מרגיש את זה".

כעת מתמודד "המירוץ למיליון" מספר על הכאב המשפחתי יותר לעומק, בפרק שישודר הערב (שלישי) ברשת 13. כך הוא אומר: "הסיפור המשפחתי הוא מורכב אצלי. זה גם מאוד מאוד שלי. כי בסוף זה אמא ואבא ואח, אבל זה גם מאוד לאומי. הרבה מאוד אנשים מחוברים לזה. מאוד מרגישים חלק, זוכרים בדיוק איפה הם היו כשזה קרה. זה מראה כמה זה משמעותי בשבילם. אני מאוד מתחבר לזה, זה מאוד יפה. אבל...". את ההמשך נוכל לראות רק בפרק ונותר רק לקוות שיפתח ייפתח לחלוטין בנושא הרגיש. 

יפתח רמון מדבר על אביו, "המירוץ למיליון" (צילום :רשת 13)