השבוע זכו חלק מדיירי ״האח הגדול״, כמו בכל עונה, לראות את משפחותיהם שנכנסו לבית אחרי חודש וחצי של ניתוק. דבר שהצליח לזעזע את משפחות החטופים שיקיריהם נמצאים בשבי כבר תשעה חודשים מבלי שזכו לראות את אהובם.

רבים ממשפחות החטופים יצאו נגד ״האח הגדול״ בגלל הניתוק וחוסר הרגישות, ביניהם בלטה מיה רגב החטופה שחזרה משבי חמאס. זעקתם הכואבת של משפחות החטופים, הגיעה עד למליאת הכנסת, כשחבר הכנסת רון כץ מ"יש עתיד", עלה לנאום על בימת הכנסת ובחר לדבר על הניתוק של תכנית הריאליטי והחוסר חמלה של ערוץ 13.

מיה רגב נגד ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
מיה רגב נגד ''האח הגדול'' (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כך אמר כץ: "בוקר טוב ל״אח הגדול״ ששכח שבמשך 285 ימים, אוהד בן עמי, לירי אלבג, קית סיגל, רומי גונן, כרמל גת ועוד 115 חטופים וחטופות לא יתאחדו עם בני משפחתם הערב. אדוני היושב בראש, אתה יודע מי כן יזכה להתאחד עם בני משפחתם הערב? דיירי ״האח הגדול״. אבל במציאות שלנו, ובחישוב מהיר של שיר סיגל בתו של קית סיגל, החטופים והחטופות נמצאים כבר שלוש עונות בבית ״האח הגדול״ גרסת חמאס״.

עוד המשיך חבר הכנסת: ״ערוץ 13 - הניתוק במציאות בשידור איחוד המשפחות בבית ״האח הגדול״, בזמן שיש 120 משפחות שלא זוכות לאיחוד ולחבוק הוא פשוט לא הגיוני. הפרומואים ההזויים של דיירי ״האח הגדול״ שנכנסו מבחירה לבית המנותק מהמציאות שבחוץ הם אבסורד מוחלט. האיחוד האמיתי והמרגש יהיה כאשר בני המשפחות יתאחדו עם החטופים, עד אז קצת טאקט, קצת חמלה".

רון כץ נואם נגד ״האח הגדול״ (צילום :ערוץ הכנסת)