עדי הימלבלוי חזרה למסך אחרי היעדרות ממושכת, עם תוכנית חדשה לצד קובי מחט ״שואו טיים״ ברשת 13. בין שיחות על האח הגדול וראיונות עם כוכבי ריאליטי, הימלבלוי התייחסה למצב במדינה כשציפי לוין אמרה לה וולקאם טו ישראל ואז פלטה הימלבלוי בזעם: ״אבל די, היינו ככה כל יום בשנה, אנחנו לא יכולים לחיות ככה שנה שלמה".

קובי מחט הבין את טעותה והגיב, ״תחשבי מה קורה בעזה עם החטופים שצריכים לחיות שם כל יום ויום". הימלבלוי מבלי למצמץ התעקשה, "טוב, אנחנו לא יכולים לקחת את התוכנית לשם". מחט תיקן שוב במהרה את טעותה ואמר, ״אנחנו יכולים מדי פעם, אנחנו אפילו צריכים. זאת חובתנו".

נת'ניאל בוזוליק וזוגתו ליה נגה בווידוי שהותיר אותנו המומים: "לא מקיימים יחסי מין"
השף רון יוחננוב נשרף מברנר שהתפוצץ לו ביד - צפו בתיעוד המלחיץ

דנה רון הזדעזעה מהדברים של הימלבלוי ושיתפה את העוקבים: "אני נשבעת לכם שהעברתי את הקטע הזה הלוך ושוב. אמרתי לעצמי תקשיבי טוב, אולי לא הבנת, אולי לא הבנת את ההקשר. כל הסיפור הזה של 'יש לנו תהפוכות בתוכנית' אוי אוי אוי. צריך עכשיו כל השנה'? כן חמודה! צריך כל השנה, וכל הזמן, ונון סטופ".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Dana Ron‎‏ (@‏‎danaron7‎‏)‎‏

עוד הוסיפה, "בבקשה, פליז, עדי, תגידי לי שהתכוונת לדבר אחר ואני לא הבנתי את מה שאמרת. קובי מחט שהוא כבר מנוסה ניסה לרכך את הפדיחה ולהגיד 'מה לעשות, מה יגידו המשפחות, מה יגידו אלה שנמצאים בשבי'. אבל היא בשלה, היי, יש תהפוכות, זה הורס את הפאן, את האווירה הנהדרת. והגדילה ועשתה כשאמרה 'טוב, אנחנו לא יכולים לקחת את התוכנית לשם'. אנחנו יכולים ואנחנו חייבים ולפחות קובי מחט שיפר את כל הקטסטרופה שיצאה לך מהפה. אין לי מילים, זה פשוט... זה מה שיש לי להגיד".