לא עבר הרבה מאז שהזמר אליאב זוהר הציע נישואים לזוגתו, ספיר מסיקה, עד שנחשפו פרטים על אירוע הענק שעתיד להתרחש ממש בקרוב. הזוג הצעיר הכיר באינסטגרם לפני כשנה וכבר בתחילת המלחמה השניים עברו לגור ביחד. זוהר הציע למסיקה את אהבתו הנצחית ממש לפני כחודש, בבית מלון בשקיעה, על נוף תל אביב, כשברקע אליאב מנגן עבור ארוסתו. 

אליאב זוהר, ספיר מסיקה (צילום: פרטי)
אליאב זוהר, ספיר מסיקה (צילום: פרטי)

עוד נודע כי האירוע יתקיים בעוד חודש וחצי בלבד, ב-1 בספטמבר, באולמי "דריה". האחראי על הפקת הענק הוא אדם סרור. זוהר הוא אמנם גם מפורסם בפני עצמו מהשתתפותו בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", אבל הוא גם הבן של מיקי זוהר, שר התרבות והספורט וחבר הכנסת מטעם הליכוד. לכן, זה לא מפתיע אותנו שהחתונה המרגשת תכלול לא מעט אמנים שיעשו שמח.

את החופה ילווה הזמר המרגש שולי רנד ובהמשך יש עוד לא פחות מארבע אמנים שאמונים על הרקדת הקהל ברחבה במשך כל הערב. מי בליין-אפ? ליאור נרקיס, עדן בן זקן והדיג'יים מושקו שטרן וסקאזי שיהיו אחראים כנראה על הריקודים בלייט נייט. 

אליאב זוהר, ספיר מסיקה (צילום: אסף לב)
אליאב זוהר, ספיר מסיקה (צילום: אסף לב)

אבל הייחוס המשפחתי לא נגמר כאן, כי טייטל של שר ופוליטיקאי מגיע עם כמה אלפי מוזמנים, שכן בחתונה של אליאב צפויים להיות מינימום 2,000 אורחים עם לא מעט סלבס מז'אנרים שונים. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eliav Zohar‎‏ (@‏‎eliav___‎‏)‎‏