פרידה עוזיאל אחת הדיירות הבולטות של ״האח הגדול״ בעונה הנוכחית, נכנסה אתמול (שלישי) לחדר ״האח הגדול״ והצליחה אפילו להפתיע את האח הגדול עצמו כשסיפרה לו ולכל צופי העונה, בפעם הראשונה בחייה, שהיא עשתה ניתוח הרמת ישבן ברזילאית וכמעט מתה מהניתוח המסוכן.

כל זה קורה אחרי שידווחנו לכם רק לפני שבועיים על דוגמנית ברזילאית ידועה, שעשתה ניתוח ישבן ומתה בעקבותיו. פרידה לא שיתפה אפילו לא את ההפקה במיונים לריאלטי על הניתוח שעשתה וזו הפעם הראשונה שהיא מדברת על זה כך בגלוי כשהתובנה אליה הגיעה, שיופי מגיע מבפנים ולא מבחוץ.

פרידה עוזיאל (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
פרידה עוזיאל (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

באומץ רב שיתפה פרידה את האח הגדול: "אני מתמודדת עם דימוי גוף בעייתי, כל החיים אמרו לי כל הכבוד על זה שאני אמיצה, ואיי איך היא לובשת את זה עם איך שהיא נראית, איך היא מרגישה בנוח לרקוד ככה, היא אמיצה כל הכבוד לה. אי אפשר סתם להיות יפה? למה אמיצה לא רוצה להיות אמיצה, רוצה להיות רק יפה, כי יותר קל להיות אישה יפה מחכמה״.

פרידה עוזיאל (צילום: מיכה לובטון)
פרידה עוזיאל (צילום: מיכה לובטון)

אמרה פרידה ושיתפה בנושא אישי שמעולם לא דיברה עליו: "אני קורבן של מודל היופי. עשיתי הרבה התאמות שכמעט עלו לי בחיים שלי, כדי להגיע לאידיאל. אני כמעט מתתי. עשיתי הרמת ישבן ברזילאית, ניתוח שלא היה חוקי, ניתוח מאוד מסוכן של שש שעות. בנות מתות על שולחן הניתוחים כמו צ'יפס. אמא שלי התחננה יום לפני הניתוח, נסענו לאיזה קניון, אמרה קחי את כל הכסף תקני כל מה שאת אוהבת רק אל תעשי. אמרתי לא אמא אני עושה את זה. לא יכולתי להסתכל על עצמי אני סבלתי. ולא הייתי חריגה״.

עוד המשיכה והסבירה: "לא דיברתי על זה אף פעם, לא כי אני מתביישת שעשיתי, אני מתביישת בעצמי שלא בחרתי בחמלה כלפי עצמי. זה תהליך החלמה מאוד ארוך, סימנים כחולים, אסור לשכב על הגב רק על הבטן חצי שנה. אני מסתכלת היום במראה ואני אוהבת את מה שאני רואה, ולא כי הרדימו אותי שש שעות ולקחו מפה ושמו שם. זה לא משנה כמה תשימי תדביקי ותחזקי, ואם זה לא מגיע מבפנים, זה לא מגיע. אז בסדר אנחנו כן אמיצות מותר, מה לעשות מהפכניות״.

פרידה מבית ״האח הגדול״ חושפת על הניתוח שעברה (צילום :רשת 13)