רגע לפני שיהפוך לאבא לראשונה לבן זכר, מציין היום שניר בורגיל את חגיגות יום הולדתו ה-28. שי לי עופרי ההריונית המתקדמת הפתיעה את בעלה כשעיצבה את סלון הבית בבלונים עם הכיתוב של שמו ועוגת יום הולדת.

שי לי עופרי חוגגת יום הולדת לשניר בורגיל (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כמו כן, עופרי גם שיתפה פוסט שמסכם את החוויות שלהם כזוג מהשנה האחרונה. כך כתבה: "יום הולדת שמח למתנה של חיי. היום אתה חוגג יום הולדת 28, מה עברנו יחד מיום ההולדת הקודם שלך ומי היה מאמין?! אנחנו נשואים ועוד רגע בע”ה הורים לילד שהולך לזכות באבא הכי מושלם בעולם".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שי לי עופרי, שניר בורגיל (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שי לי עופרי, שניר בורגיל (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

"בעלי, קרן האור שלי, אם רק הייתי יכולה להסביר לך במילים כמה אור ואושר הכנסת לי לחיים היו נגמרות לי המילים, בחיי. אין הזדמנות יותר טובה מזאת להודות לבורא עולם ולמלאכים הפרטיים שלנו ששלחו אותך אלי" כתבה והוסיפה.

"תודה, על הבעל והחבר הכי טוב שאתה. על השקט הנפשי שאתה גורם לי. תודה, שאתה תמיד נמצא לצדי גם כשלא הכל ורוד. על התמיכה, הדאגה וההכלה. תודה, שאתה גורם לי להרגיש בכל יום אהובה ונאהבת. תודה, שאתה שומר עלי מכל משמר. תודה אינסופית, על האושר והטוב שאתה גורם לי. לימדת אותי מהי אהבה אמיתית, כנות ואושר עצום. השנה זה רק אני ואתה, שנה הבאה בע״ה נחגוג כשלישיה".

שי לי עופרי, שניר בורגיל (צילום: אורי חיון)
שי לי עופרי, שניר בורגיל (צילום: אורי חיון)

כוכבת הריאליטי סיימה עם הדברים הבאים: "מאחלת לנו שנמשיך לאחוז ידיים לאורך כל החיים ושנאהב עד הנצח. בינתיים רק אגיד שוב ושוב כמה אני אוהבת אותך, כמה אני מאושרת שזכיתי בבעל ובאדם כמוך. כאן להזכיר לך שאני תמיד אהיה לצדך ומאחורייך, אתה המתנה הכי טובה שלי בעולם".