העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", אמנם הסתיימה כבר ממזמן, אולם הכוכבים שלה ממשיכים לייצר עניין רב. משה בן דוד, שודך בריאליטי המצליח לנועם כהן ולמרות שהשניים החליטו להמשיך יחד בסיום הצילומים, הזוגיות לא צלחה את מבין המציאות והזוג נפרד חצי שנה לאחר מכן. 

מיקי לוין ומשה בן דוד (צילום: מערכת TMI)
מיקי לוין ומשה בן דוד (צילום: מערכת TMI)

בשיחה כנה עם מיקי לוין, הוא חושף את המורכבות של החיים אחרי המצלמות, מתקופת הדיכאון שחווה, הכעס על הפסיכולוגים וההפקה על השידוך שכשל והמסע להודו בעקבות המשבר הנפשי שהוביל בסוף למציאת אהבה חדשה. צפו בראיון המלא:

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מיקי לוין מראיינת את משה בן דוד (צילום :מערכת TMI)

דיכאון בצל המלחמה
"המלחמה לא עשתה לי טוב," פותח בן דוד בכנות. "הייתה לי תקופה מאוד אישית, מאוד מדכאת". הוא מתאר תקופה קשה שהחלה כחצי שנה לאחר פרוץ המלחמה, עם תחושות של מועקה, קשיי שינה, וקושי לנהל מערכות יחסים חברתיות. "ניסיתי לצאת בתקופה הזאת, והיה לי קשה לצאת ולהכיר נשים ולחפש זוגיות. העבודה שלי הייתה במקום לא טוב, אני הייתי במקום לא טוב, פחות יוצא מהבית".

בן דוד חושף כי נעזר בטיפול פסיכולוגי שקיבל כחלק מליווי המשתתפים אחרי התוכנית: "הייתי מטופל בתקופה הזאת, שזה היה מאוד נחוץ", הוא מסביר. 

הפרידה מנועם 
הפרידה מנועם, בת זוגו מהתוכנית, מתוארת כהחלטה משותפת שהגיעה אחרי ניסיונות רבים לשמר את הקשר. "היה הרבה עליות וירידות, היה הרבה ריבים, וניסינו וניסינו וניסינו, ובסוף זה פשוט לא צלח". למרות הסיום העצוב, בן דוד מספר כי למד רבות על התפתחות של משיכה ואהבה: "חוויתי משהו שלא חוויתי אף פעם," הוא אומר, ומתאר כיצד המשיכה לנועם התפתחה לאורך זמן, למרות שבתחילה לא הייתה קיימת: "זה משהו שמתפתח. למדתי את זה, זה מה שלא ידעתי שיכול לקרות".

נעם כהן ומשה בן דוד (צילום: קשת 12)
נעם כהן ומשה בן דוד (צילום: קשת 12)

תהיות על השידוך
"אני חושב שהשידוך הזה מלכתחילה לא היה יכול לעבוד," חושף כוכב "חתונמי". "זה נתן תחושה כזאת. הייתה שם תחושת אשמה וכעס מאוד גדולה כלפיהם", אומר בן דוד כשהוא מתכוון לפסיכולוגים שליוו את המתמודדים וממשיך לתאר כיצד הרגיש כבר בחופה שהחיבור בינו לבין כהן כלל לא התאים: "כבר בחוויה הראשונית, בחופה, בהיכרות עם הבן אדם, אתה כבר מבין שזה לא יהיה זה. שזה לא זה".

המסע להודו והאהבה החדשה בחייו
בנקודת מפנה דרמטית, משה מספר על הנסיעה הספונטנית להודו שהובילה אותו לאהבה חדשה. "זה היה ממש כיד המקרה, אחרי טיסה של 24 שעות עם קונקשנים. רק הגעתי, נחתי, שמתי את התיקים. הורדתי את התיקים אחרי 24 שעות, והיא זיהתה אותי מ"חתונמי". ומשם התחיל השיח."

הקשר החדש, שנמשך כבר שלושה חודשים, נראה רציני לגמרי, כשבת זוגו החדשה בת 26, צעירה ממנו ב-8 שנים, והם כבר מדברים על אפשרות לעבור לגור יחד. "יש כיוון לגמרי," הוא אומר בחיוך.

משה בן דוד ובת הזוג (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)
משה בן דוד ובת הזוג (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)