לאחרונה בישרנו לכם על העזיבה המפתיעה של כתב הדרום תמיר סטיינמן ממהדורת חדשות 12, אחרי 14 שנים. מי שיכנס אל נעליו הוא כתב הדרום של חדשות 13 אלמוג בוקר, שעוזב את ערוץ 13 לטובת חדשות 12. אך כעת מתרחשת תפנית חדשה בעלילה: גם כתב הצפון של ערוץ 12, אדר גיציס, בדרך להיעדרות מהמסך.

תמיר סטיינמן (צילום: צילום מסך קשת 12)
תמיר סטיינמן (צילום: צילום מסך קשת 12)

כתב הצפון של חדשות 12 גיציס לא ידווח בימים הקרובים מהצפון, הסיבה היא שאחרי תשעה חודשים קשים תחת מתקפה בלתי פוסקת, בלב הבוער של הצפון, כתב הצפון לוקח הפוגה קלה וטס לפריז.

אם חשבתם שלטובת חופשה עם באגט ושופינג בשאנז אליזה, תחשבו שוב. גיציס טס לפריז יחד עם משלחת האולימפית של ישראל לסקר את האולימפיאדה בעיר האורות הרומנטית. בנתיים הצפון ממשיך לבעור ומי שיישדר במקומו של גיציס הוא כתב הצפון האחר של החדשות גיא ורון.

אדר גיציס (צילום: יחצ)
אדר גיציס (צילום: יחצ)

היישר ממגדל אייפל מסר לנו אדר גיציס: "בינתיים פריז שינתה את פניה לגמרי, האווירה כאן חגיגית לחלוטין וגם התפאורה לאורך כל העיר, ומעל זה אני מדבר עם הספורטאים מאז שהגעתי לכאן ואני מבחין במוטיבציה מטורפת. הטירוף האבטחתי, השמירה הקפדנית עליהם וכל האיומים שהם סופגים הגבירו לגמרי את הרעב. מתים להביא מדליות, אחד אחד. נראה לי שבניגוד לכל אולימפיאדה אחרת הפעם יש כאן רצון גדול יותר ורעב אמיתי להביא הישגים אל מול כל השונאים שאורבים מכל מקום. אולימפיאדה בצל מלחמה בישראל זה דבר שעדיין לא קרה, ואני כבר רואה איך זה משפיע על הספורטאים, לשמחתי לגמרי לטובה. מפחדים? רק רוצים לטרוף את התחרויות והחיבור שלהם לארץ מורגש בכל רגע".