לאחר נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס אמש (רביעי), הזמר הראל סקעת הביע את תמיכתו בנתניהו והעלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: ״זה נתניהו שהצבעתי לו לא פעם בחיי. בלי טיפת ציניות מתגעגע לימים של לסמוך עליך בעיניים עצומות. ‏אני מקווה שהנאום היפה הזה, לקול התשואות, נותן לכולנו רגע של גאווה ואחדות. לתומכים ולמתנגדים. אחדות לאלה שבעד מדינת ישראל. מר בנג'מין נתניהו, תחזיר את החטופים הביתה. עכשיו. ההגה בידיים שלך. ואין נהג כמוך". 

הראל סקעת על נאומו של ראש הממשלה בקונגרס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הראל סקעת על נאומו של ראש הממשלה בקונגרס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הפרסום הצליח לעורר תגובות אצל המון אנשים, במיוחד כי בן זוגו של סקעת, הוא חבר הכנסת עידן רול שנמנה עם מפלגתו של ראש האופוזיציה יאיר לפיד מ״יש עתיד״. בין התגובות הרבות שקיבל, הזמרת אפרת גוש לא הצליחה לעבור על דבריו של סקעת בשתיקה וכתבה: ״׳תגיד, הראל סקעת, אתה אמיתי?! נתניהו הצליח לחבר כמה משפטים ברצף ועכשיו הוא חזר להיות המנהיג הכל יכול?! מה עם החטופים בעזה שבאשמתו מסיימים שם את חייהם בייסורים קשים וחוזרים בארונות?! מה עם התקופה שקדמה לכל זה והניסיונות של ראש הממשלה ושל שאר חבורת הזבל שברשותו לגנוב לנו את המדינה וליצור קרע בעם שלא היה כמותו?.

אפרת גוש נגד הראל סקעת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אפרת גוש נגד הראל סקעת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בלי טיפה של ציניות, מתגעגעת לימים שבממשלה ישבו אנשים שהייתה להם איזושהי יכולת לנהל את המדינה! הכישלון שלו הוא הכישלון של כולנו!". בנוסף לגוש, גם ביקורתה של המוזיקאית קרן פלס לא איחרה להגיע כשכתבה: "יופי של נאום וכל התשואות למי שכתב ולמבצע המרשים, על זה אין עוררין, אבל החטופים שלנו עדיין נמקים מתחת לאדמה וקולם אינו נשמע בעברית או באנגלית.

קדימה ראש ממשלת ישראל, תאשר מיידית את העסקה שקרויה על שמך ושים תאריך סיום לאסון הנורא בתולדותיו - שקרוי גם הוא על שמך. לא לוקחים קרדיט רק על הצלחות. קח אחריות גם על הכישלון - תחזיר אותם הביתה!", זעקה פלס.

קרן פלס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרן פלס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)