> בזמן שליברמן ובנט נפגשים ומצטלמים וראש הממשלה נתניהו מבלה בארה"ב, נצפה בני גנץ, בבית קפה "נוקי" בקיבוץ לוחמי הגטאות, בפגישה עם אשת העסקים רעיה שטראוס. לדברי הסועדים גנץ הגיע בסיוע קביים לתמיכה, זכר לתאונת האופניים שעבר, אבל התהלך במרץ ושידר עסקים כרגיל.

רעיה שטראוס (צילום: ז'אן לביא - שווה צילום)
רעיה שטראוס (צילום: ז'אן לביא - שווה צילום)

> מלחמת עולם בין הרב אבי זרקי לבין עיריית בני ברק. הרב, שסועד את אמו הקשישה, נכה 100% וחולת פרקינסון, טוען כי קיבל בדואר שלושה דוחות על נסיעה בנת"צ בעיר בשעה שהסיע את אמו לטיפולים. משניגש לעירייה והראה את הסעיף המתיר זאת על פי חוק לשתי הפקידות שנכחו שם, נאמר לו לטענתו: "אותנו לא מעניין החוק".

⁠זרקי, דרך צלחה.
"אכן, אני מארגן תביעה ייצוגית נגד עיריית בני ברק על כך שהיא מרמה אזרחים ונותנת קנסות בניגוד לחוק".

עקיבא הס, דובר עיריית בני ברק, החוק לא מעניין אתכם?
״אנא העבירי לי את מספרי הדוחות. בכל מקרה, הדיבור של הפקידה אינו מקובל ונבדוק את הנושא. חשוב לבדוק שאין הפרעה בתנועה, אבדוק את הנושא".

 הרב אבי זרקי  (צילום: רענן כהן)
הרב אבי זרקי (צילום: רענן כהן)

> קוראיה הוותיקים של ליאורה בוודאי זוכרים את עו״ד אבי ברדוגו, מהפכן ומראשי ומקימי תנועת הפנתרים השחורים, שהיה נשוי לעיתונאית ענת סרגוסטי. בשבוע שעבר הוא הלך לעולמו. סרגוסטי הספידה אותו ברשתות החברתיות. אגב, בנו של ברדוגו הוא שם ברדוגו, שהשתתף בתוכנית "האח הגדול" בעונה השמינית.

> אטילה שומפלבי, לשעבר עיתונאי "ידיעות אחרונות" ואתר YNET וכיום בעלים ומנכ"ל של חברת ייעוץ אסטרטגי־תקשורתי־פוליטי, פרסם בטוויטר הודעה שהפתיעה רבים, מאחר ששומפלבי הרבה לבקר את נתניהו וממשלתו. "חבריי בליכוד. אם וכאשר אתמודד ואבחר לרשימת הליכוד לכנסת על אפם ועל חמתם של הפחדנים - אני מבטיח לא להתייחס אליכם כמו מטומטמים, כמו שמתייחסים אליכם נתניהו ונתיניו כיום. יחד נחזיר את הליכוד לשפיות". כצפוי ההודעה הזאת זכתה לתגובות נזעמות ממתפקדי הליכוד, וסקר שנערך לכבודו באתר "ליכודניק" גילה כי סיכוייו להיבחר נמוכים עד בלתי קיימים.

שומפלבי, אתה מאמין שתיבחר אחרי מה שכתבת על נתניהו וממשלתו?
"רק כדי שתדייקי: לא כתבתי שאני מתכוון להתמודד. בתור חברה אני ממליץ בחום לקרוא היטב את מה שכתבתי בלי פרשנויות. בכל מקרה, אני אוהב את חיי כאזרח ואין לי תוכניות לשנות אותן בקרוב. באשר לנתניהו ולממשלה: עומד מאחורי כל מילת ביקורת שכתבתי".

אטילה שומפלבי (צילום: פלאש 90)
אטילה שומפלבי (צילום: פלאש 90)